Elokuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tän ois voinu kai laittaa siihe tv topiciin mutta laitan kumminkin tähän.Eli kuka on nähny Clint Eastwoodin tähdittämät Kourallinen dollareita,Vain muutaman dollarin tähden ja Hyvät pahat ja rumat?

Kommentit (13)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Huomenna tulee Mtv3-kanavalta elokuva nimeltä Kaunis mieli. Olen sen jo nähnyt, ja oli ihan OK elokuva kokonaisuudessaan, vaikka sitä katsoessani en ehkä vielä ymmärtänyt sen hyvyyttä. Mutta siis jälkeen päin ajateltuna varsinkin se oli vähintäänkin OK-tason elokuva.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Elokuvat

Mefisto - 17.10.09 06:36 (ID 361514)

Minusta Clint on tosi hyvä näyttelijä.Entä kuka on nähnyt Likaisen Harryn

Äläs? Sullahan on tosi hyvä maku, Clint on yks parhaista näyttelijöistä ikinä.:) Mä näin Likaisen Harryn vai osittain telkkarista. Olihan se vakuuttavaa roolityötä.

Entä kuka nähnyt sellaista elokuvaa kuin Kotkat kuuntelevat? Se on sellainen joku sota-aikaan sijoittuva jännäri jossa näyttelevät Clint Eastwood ja Richard Burton, jotka ovat tosi hyviä siinä. Clint on mun suosikki noista kahdesta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Elokuvat

Mefisto - 23.10.09 11:08 (ID 365730)

Kuka on nähny "Pako Alcatratzista"?

Vaikka tää on vuoden vanha topic vastaan tähän kuitenkin. Hyvät, Pahat ja Rumat on yksi parhaista elokuvista mitä olen nähnyt. Samoin Pako Alcatratzista. Olen nähnyt myös ''dollaritriloigian'' Toisen osa vain muutaman dollarin tähden. Clint Eastwood tekee niissä kyllä vakuuttavan roolityön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat