K13 keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olisitte siitä, että tänne pulinoihinkin tehtäisiin oma keskustelu yli kolmetoista vuotiaille, tai yläasteikäisistä eteenpäin oleville?

Tästä asiasta oli jo keskustelu nettisivut-osiossa, mutta siellä keskusteltiin lähinnä siitä, olisiko mahdollista saada kokonaan oma osionsa vanhemmille käyttäjille, ja yleensäkkin siitä, kuinka moni käyttäjä on yli ala-asteikäinen.

Niinpä ajattelin, että tämän osion tarkoituksena olisi toimia nimenomaan yleisenä keskustelu topiccina kaikille yli 13-vuotiaille käyttäjille, aiheena siis kaikki maan ja taivaan väliltä, eikä pelkästään se, kuka on yläasteikäinen ja kuka ei.

Keskustelun idea ei siis ole:

a) syrjiä nuorempia käyttäjiä

b) syrjäyttää yleistä of-topiccia

Keskustelun tarkoitus on tarjota vanhemille käyttäjille samanikäistä jutteluseuraa. Kyllähän esimerkiksi koulusta on helpompi keskustella muiden yläasteikäisten kanssa.

Joten toivottavasti homma lähtisi nyt pyörimään.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ihan turhaa sinäänsä, sillä 8 vuotiaatkin saattaa kattoa, ja itsekin katon ja vastaan vaikka olenkin vain 12.. Mutta jaa-a.. Saa nähdä, mitä muut sanoo!

Vierailija

Asiasta kymmenenteen (tein uuden viestin, ehkä näin selkeämpi?) järjestelin juuri Aku Ankkojani, ja kävin divarissakin etsimässä Don Rosan Klondiken Keisariin viimeisen puuttuvat osan. Vaivaisen puolen tunnin etsimisen jälkeen se löytyikin. Vielä olisi kaksi lehteä niin, omistaisin kaikki DOn Rosan sarjat... :D Kauhea homma se on kyllä ollut yksi kerrallaan ne sieltä divarista kaivaa...

Vierailija

Mä ite kerään aku ankka tavaroita, julisteita, pokkareita... Ja mul on yli 200pelkkää normii pokkarii +kaikki iinekset, roope-sedät, minitaskarit jne. Mut etin just parhaillaa "takaisin klondykeen" tarinaa, siit lehdest mis se tuli ekaa kertaa kokonaisena ei sensuroituna suomee. Eli vuon 1981. Ja oon myös tilannu aku ankkaa vuodest 96 ja extraa 07vuodest. Mä ja mun kamu ollaa Riitta faneij, ja se on vammast ku Riitta tarinoi on nii harvoi! Söpöö ku Riitta koittaa saada Roopen itellee!

Vierailija

Minulla on: Noin. 60-70 AATK, noin. 100 Roope-setää ja 3 minitaskaria.. Saan kohta 2,3,4 ja ehk 5 ;)

Toi Takaisin Klondykeen ilmestyi vuonna 2008.. Luin sen juuri perjantaina siinä 16.00 maissa :)

Vierailija

Mulla on n. 1000 nidettä, Disney sarjakuvia siis. Sisältäen melkein kaikki Rosan tarinat ja n. 40 kansiota yms.

Kaikki noi Roopen nuoruudesta kertovat tarinat on hyviä, mutta parhaat on ne, jotka sijoittuu Klondikeen.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos tämä kerran on K-13 voitaisiinko keskustella jostain vähänkin ei-alle-13-v? Ihan vaan siksi että tästä voi tulla pelkkää offaamista. Ei mitään, ei aihetta tarvitse vaihtaa, mutta ehdotan vaan sillä uskon ettei tämä tämmönen kauaa pystyssä pysyisi. Mutta ihan hyvä idea.

Ps. Olen tällä hetkellä 14v joten älkää suotta syytäkö.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: K13 keskustelu

Tom ankka - 17.10.09 07:07 (ID 361556)

K 13 topic ois musta ihan nasta idea mut on jo off topic.

Niinku yli 13 vuotiaille, mitä aihetta Off-toppa ei käsittele.

Vierailija

Onko teidän kouluissa sellasia opettajia, jotka haukkuu oppilaita? Meinaan meillä ainakin ruotsin opettaja on sellanen, että se aina haukkuu oppilaita kauheesti. Aina sitä saa ruotsin tunnilla kuulla, miten meillä on tasan yksi aivosolu, tai aivot yhtä muussia, kun ei ruotsin verbejä osata taivuttaa :S Se on varmaankin koko koulun inhotuin opettaja, eikä ole ihme. :D

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Meillä oli ylä-asteella sellainen enkunope, joka kysyi kerran yhdeltä pojalta, että "kannattaisikohan mennä aivotutkimuksiin?", kun tämä ei ollut tehnyt läksyjä.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Saadessamme enkun verbikokeet opettaja painottaa meitä tarkistamaan onko papruissa "opettajan virheitä", sillä kuten hän sanoo, hänellä on "ajatusta nopeampi punakynä". : )

Minkäslaiset valinnaisaineet teillä on?

Vierailija

k13 keskustelu? äxdee, onks jokku räyhäävät opet jotai alle yläasteelaisten mielelle jotain traumaattista kamaa???++ itte oon kyllä yläasteel, mut mä en tajuu, onks tosiaa jokku opet muka nii scaryja, että alle 13v sais nähä nää tekstit vaa X kirjamena??? iha kreisii! sori, mut päästelen vielä vähän höyryjä, kun tänään oli niin p päivä.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Re: K13 keskustelu

Jortzka - 18.10.09 04:38 (ID 362334)

k13 keskustelu? äxdee, onks jokku räyhäävät opet jotai alle yläasteelaisten mielelle jotain traumaattista kamaa???++ itte oon kyllä yläasteel, mut mä en tajuu, onks tosiaa jokku opet muka nii scaryja, että alle 13v sais nähä nää tekstit vaa X kirjamena??? iha kreisii! sori, mut päästelen vielä vähän höyryjä, kun tänään oli niin p päivä.

G3T 4 L1F3, Jortzka.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
K13 keskustelu

Ankkafani315 - 18.10.09 04:34 (ID 362327) Minkäslaiset valinnaisaineet teillä on?

Minulla on tässä jaksossa saksaa, se on kamalaa, mutta se on se oppiaine joka valittiin jo ala-asteella:@

Seuraavassa jaksossa onkin sitten musiikkia.

Keväällä on käsityötä, ja siellä jo olen aloittanut kitaran rakennusprojektin.

Ko.kitara on Fender Telecaster.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat