Oletko huomannut\miettinyt?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Että miksi Hahmot puhuvat kokoajan yksinään olessaan.Vähän outoa eikö ajatuskuplaa muka voida käyttää?

Oletko huomannut jotain muuta erikoista.?

Minä olen vielä sen että lähes kaikki Ankat ovat rikollisia.Iines nyt ainakin.Hakkaa Akua ja on särkenyt Akun telkkarin.Aku taas on hakannut ankanpoikia raa`asti.Roope käyttää keppiä rikoksissa.Veljenpojatkin joskus ovat tehneet jotain, en muista mitä.Ihme kyllä näin on.

Ja sori kun lyhyt aloitusviesti.

Terveisin:M.u.k\tonnikala313\silakka313.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko huomannut\miettinyt?

j.vAnkka$ - 18.10.09 10:34 (ID 361876) Minusta ne kuuluvat sarja kuviin vitseiksi.

Juu, mutta Aku Ankassa on kyllä aika paljon ihan oikeita rikollisia: Mustakaapu, Musta Pekka, Karhukopla... Ja velhojakin löytyy: Milla Magia, Matami Mimmi, Hekla Velho...

Vierailija

Lainaus:
Oletko huomannut\miettinyt?

M.U.K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 18.10.09 08:58 (ID 361781)

Minä olen vielä sen että lähes kaikki Ankat ovat rikollisia.Iines nyt ainakin.Hakkaa Akua ja on särkenyt Akun telkkarin.Aku taas on hakannut ankanpoikia raa`asti.Roope käyttää keppiä rikoksissa.Veljenpojatkin joskus ovat tehneet jotain, en muista mitä.Ihme kyllä näin on.

Tosiaan! Iines on kyllä aika hirviö, kun se ei tee muuta kuin raivoaa Akulle, ja hakkaa joskus poika"ystäväänsä"! Hullua! Olen ehkä joskus nähnyt Aku Ankassa Akun hakkaavan poikia, muttei kovinkaan usein. Minun mielestäni myös Ankkalinnan rikolliset ovat kovin inhoja, jotkuthan heistä käyttävät pyssyjä! Ei sitä uskoisi, mutta Aku Ankka on kovin väkivaltainen sarjakuva!

//: Tupu, Hupu ja Lupu EIVÄT ole veljenpoikia, vaan sisarenpoikia! ;)

Vierailija

Olen itskin hieman ajatellut, että kun hahmot ovat yksinään, he alkavat puhua "yksikseen".

No, sehän on yksinomaan piirtäjien asia, ei puututa siihen sen kummemmin. kyllä tietysti ajatuskuplaa voisi käyttää enemmän.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko huomannut\miettinyt?

Mr Roope Ankka - 18.10.09 11:59 (ID 362012)

Olen itskin hieman ajatellut, että kun hahmot ovat yksinään, he alkavat puhua "yksikseen".

No, sehän on yksinomaan piirtäjien asia, ei puututa siihen sen kummemmin. kyllä tietysti ajatuskuplaa voisi käyttää enemmän.

Ei ajatus kuplia vaan muisteta käyttää

Vierailija

Minusta nämä jutut "Iines hakkaa Akua" ja muut ovat vain vitsejä. Eikä Akukaan kovin usein ole ankanpoikia lyönyt.

Hassuahan se on, että hahmot puhuvat itsekseen, mutta se on tietysti piirtäjien asia. Ajatuskuplaa voisi kyllä käyttää vähän useammin.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Sekin on ärsyttävää, kun rosvot puhuvat aina esim. näin: Eikös ollutkin nerokas suunnitelma ryöstää Ankallispankki juuri eilen, kun kaikki kaupunkilaiset olivat lomalla. Outoa!

Vierailija

Kyllä niitä ajatuskupliakin lyötyy,mutta se minua enemmän ihmetyttää,miten melkein aina Ankoilla on nokka kiinni,kun he puhuvat!Ei nyt aina,mutta aika usein kuitenkin....

En nyt sanioisi Ankkoja väkivaltaisiksi.Kaikilla vaan tuntuu olevan liian lyhyt pinna.;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat