Younger members...

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koska vanhemmille jäsenille on oma topic,tein tälläisen.Jos haluaa kirjoittaa tänne pitää olla alle 13vuotta.Minähän olen 10vuotta.Täällä saa puhua kaikkea sivuista.Paitsi nuorella porukalla.

Pahoitteluni jos tälläinen on jo ollut.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Jos minun täytyisi olla jommassakummassa näistä topiceista, niin joutuisin olemaan täällä, koska olen 11v, eli alle 13. Olen siis vielä Young Member, en ole velä Old Member. Eli jos olet 0-12v, olet Young Member, jos taas olet 13-586v, niin olet Old Member. Tajusiko kaikki Nuoret Käyttäjät? Hyvä. Jos Vanhat Käyttäjät ovat käväisseet täällä, ja lukeneet tämän viestin, niin todennäköisesti hekin ovat ymmärtäneet mikä näiden topiccien idea on.

Vierailija

Oho! Lähettettiin samaan aikaan, mutta se laski sun viestisi eka.. Itsekin joudun olla täällä, koska olen vain 12v ;)

Vierailija

Mä joudun keskustelemaan täällä enkä oldissa, koska olen 12. Hmph. No mistä keskustellaan? Keskustellaanko ruohosipulista?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Younger members...

AgentAg - 18.10.09 11:16 (ID 361959)

Mä joudun keskustelemaan täällä enkä oldissa, koska olen 12. Hmph. No mistä keskustellaan? Keskustellaanko ruohosipulista?

Ruohosipulista xD! Miksei samantien kevätsipuleista karamellikastikkeen kera?

Tuli mieleenkin tuosta vitsailusta, että tämähän voisi olla vähän 'vitsikkäämpi' topic kuin Older Members, koska siinähän varmaan ollaan vähän 'aikuismaisempia', joten miksei me oltaisi vähän hassuttelevampia? En siis tarkoita mitään vitsien kertomista, ei oltaisi mitään 'joudunolemaanvakavakoskaenolemikäänvitsiniekka'. Ei tarvitse olla tuollainen nuija, ei tarvitse olla! Jos olet luonteeltasi nuija, ole nuija, mutta minä en ainakaan haluaisi tähän topicciin mitään niuhottamista.

Mutta päräytetäänpäs keskustelu käyntiin, jutellaan vaikka kevätsipuleista karamellikastikkeessa.

Eli, en ole koskaan syönyt kevätsipulia karamellikastikkeen kanssa, mutta ilman sitä kastiketta olen syönyt sitä monestikin, ihan ookoon makuista, mutta karamellikastike voisi ehkä saada siihen aika eksoottisen tunnelman, mutta kaikkea pitää maistaa. Pitääkin ehdottaa sitten keväällä äidille, että tehdään kevätsipuleita karamellikastikkeessa :'D.

Vierailija

Hippi hei oon 1997 vuonna suntyny. Muute Olettekote huomannutettä 97 vuonna syntyneitä on (mielestän) eniten täällä nettisivuilla?

Vierailija

Eijei, ei ryppyisistä perunoista ja persiljasta, vaan kevätsipuleista ja karamellikastikkeesta. Todellakin, Rankku, mahtava topic, et voi sanoa muuta. Älä viitsi niuhottaa ja piikitellä! Jos olet alle 13, keskustele täällä jos haluat, jos olet yli 13, voit häipyä täältä samantien!

Vierailija

Hihhei! Sinänsä oikein hyvä topic, olen nimittäin lähiaikoina yrittänyt olla vanhempi ja ns. järkevämpi käyttäjä. Oikeastihan olen vasta 12-vuotias, mikä minuun on oikein mennyt? Varmaan huomaatte jo pelkkien Off-topiciin kirjoittaemien viestieni perusteella, että olen yrittänyt pyrkiä kovasti siihen, että olisin toisten käyttäjien mielestä oikein mukava ja asiallinen ihminen. No huh huh! Eihän näillä nettisivuilla käyminen ole edes niin hauskaa kuin ennen, koska olen nähnyt mielestäni aivan liikaa vaivaa sen eteen, minkälaisena käyttäjänä muut minua pitävät. Minun pitäisi ottaa asia rennosti ja uskaltaa olla sitä, mitä oikeasti olen. :)

Kerran olen kyllä mennyt räyhäämään Older-members topicciin tällä tavalla: "Minkäs ihmeen takia teillä olisi oikeus syrjiä pienempiä!?" Köh köh, melko noloa. :P Pikku väärinkäsitys se vaan oli, ei muuta.

Ruohosipulimaista sekä kevätsipulimaista päivän jatkoa kaikille! xD

Kanerva

Vierailija

Lainaus:
Re: Younger members...

Kanerva - 18.10.09 01:18 (ID 362105)

Hihhei! Sinänsä oikein hyvä topic, olen nimittäin lähiaikoina yrittänyt olla vanhempi ja ns. järkevämpi käyttäjä. Oikeastihan olen vasta 12-vuotias, mikä minuun on oikein mennyt? Varmaan huomaatte jo pelkkien Off-topiciin kirjoittaemien viestieni perusteella, että olen yrittänyt pyrkiä kovasti siihen, että olisin toisten käyttäjien mielestä oikein mukava ja asiallinen ihminen. No huh huh! Eihän näillä nettisivuilla käyminen ole edes niin hauskaa kuin ennen, koska olen nähnyt mielestäni aivan liikaa vaivaa sen eteen, minkälaisena käyttäjänä muut minua pitävät. Minun pitäisi ottaa asia rennosti ja uskaltaa olla sitä, mitä oikeasti olen. :)

Kerran olen kyllä mennyt räyhäämään Older-members topicciin tällä tavalla: "Minkäs ihmeen takia teillä olisi oikeus syrjiä pienempiä!?" Köh köh, melko noloa. :P Pikku väärinkäsitys se vaan oli, ei muuta.

Ruohosipulimaista sekä kevätsipulimaista päivän jatkoa kaikille! xD

Kanerva

Olet kyllä onnistunut siinä (siis että olet hyvä käyttäjä) ainakin minun mielestäni kun toivottelit minulle koe onnea. Minun mielestani olet aika lailla paras käyttäjä ainakin kärki päässsä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat