Omistatko koiraa/kissaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omistatko? :) Itse omistan koiran jonka nimi on Luka, ja se on pitkäkarvainen collie.

Täällä voi keskustella kaikkea lemmikkieläimistä, ja ei jookosta mitään "mulla on koira" viestejä! Muista kertoa koiran/kissan rotu , nimi ja ja onko se tyttö vai poika :) Omani koira on poika.

//edit kertokaa myös koirannne ikä :) Omani koirani on 4v ja 6kk :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minulla on itellä koira jonka nimi on indy.Indy on myös pitkäkarvainen collie.Indy on poika.Indy on kahdeksan kuukautta.Saimmme sen huhtikuussa tänä vuonna.

Vierailija

on mulla yksi kaveri se sisisisilisko on sillä kotikolossansa lauantaisin disko se soittaa siellä rokkia mut häntäänsä ei visko se puri hännän poikki kun joku sitä kisko..on sisillä äiti sekä sisko ja onhan sisilläkin isisisilisko...

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Älä lähetä neljää viestiä peräkkäin Jasmin_10! Käytä sitä "muokkaa"-nappulaa, jos haluat muokata viestiäsi;)!

Minulla on kyllä yksi koira, ja se on todella mukava, vaikka se on jo 8vuotias, niin silti se riehuu, kuin olisi 2v:)!

Vierailija

Mulla on kaksi Tyttö kissaa ja ne on Rubiini ja Timantti.Ne on maatiais kissoja. Ne on vuoden ja kolme tai neljä kuukautta. ne on oransseja.

Vierailija

Minä haluaisin kissan ja koiran :) Isän luona on koira, se on suomenpystykorva ja se on tyttö, sen nimi on Pörri. Pörri on kyllä jo aika vanha se on 13v. :)

Vierailija

13v? En tunne ketään noin vanhaa koiraa, mutta mun mummilla ja vaarilla oli kissa jonka nimi oli Nestori, se kuoli 16v . Siitä on nytten aikkaa semmoset 3-4 vuotta. Mulle ei kerrottu miksi se kuoli :(

Vierailija

Minulla on kissa, sen nimi on Purre (nimi esiintyi vähän aikaa sitten Aku Ankassa). Purre on kolmen vanha. Purre on ihan eurooppalainen rodultaan. Purre riehuu välillä, esim. rikkoo jotakin, varastaa rahaa ja nuorempana tupakkaa. Se pureskeli niitä valkoisia juttuja joista tehdään tupakka. Purre on väriltään mustavalkoinen. Purre osaa hypätä kahden metrin korkeuteen, mutta ei kahdesta metristä (ylhäältä). Purre osaa tehdä kuperkeikan. Purre on aina nälkäinen. Se pyytää aina lisää ruokaa. Purren lempibiisi on Metallican Enter Sandman. Aina kun kuulee sen se ei liikahda ollenkaan. Teen sarjakuvaa Purresta, sarjakuvan nimi on Purren seikkailut. Purre on siinä sankari. Viholliset ovat rotta, robotit ja kaksoisolento. Purren äidin nimi on Mansikka. Purrella on veli jonka nimeä en muista. Purre on hypännyt parvekkeelta 2 kertaa (oravan perässä). Purre ei pidä toisista kissoista (ähisee aina kun näkee). Purre on rakastunut kissaan (miespuoliseen, Purre on tyttö). Katti asuu viereisellä parvekkeella.

Siinä taisi olla kaikki mitä tiedän Purresta.

Vierailija

Minä en varsinaisesti omista koiraa tai kissaa, mutta meiltä löytyy silti. Mulla on lisäksi tarantella nimeltä karvajalka xP

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat