Osaatko piirtää joitakin Ankkalinnan hahmoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

..........

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä osaan piirtää ne koska oon toi jätkä enkä oo sen veli siis oon se jost toi just kerto. Aion piirtää Akun auton ku toi kirjotti väärin en oo VIEL piirtäny sitä.;);););)

Vierailija

Pikkuveljeni on haka piirtämään ankkoja! Roopea, ankanpoikia ja Akua hän piirtelee ilman mallia, sillä on jo niin hyvä, ettei mallia enään tarvitse. Mallista hän kuitenkin piirtelee muitakin Ankkalinnan hahmoja ja erittäin hyvän kuvan Hessusta on piirtänyt! :)

Itse piirtelen (pääosin) ankkoja, mutten mallista. Ja sen ovat näköisiäkin! Tällähetkellä piirrän Mustaa Ritaria taiteilijan vapauksilla (eli ilman mallia jälleen), joka tullaan mahdollisesti näkemään Ankallisgalleriassa piakoin. 8) Myöskin Ankkalinnan X-Files rikolliset ovat tekeillä!

Vierailija

Milla Magian osaan heikosti piirtää ilman mallia, ja (Joskus) Akunkin. En piirtele ankkalinnalaisia kyllä kovinkaan usein, viime piirros taisi olla 5vk sitten. :P

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ilman mallia en osaa piirtää kuin Akun ja senkin melko huonosti, mutta mallin kanssa menee melkein mikä vain. Lempihahmoni, joita tykkään piirtää on Aku, Touho, Iines ja Roope. Hiiriä, siis Mikkejä yms.. en tykkää piirtää.

Vierailija

oon mä ainaki joskus osannu piirtää akun hyvin, mut enää en kyllä varmaan niin hyvää ku edellisestä akusta on varmaan jo puol vuotta.

Vierailija

Osaan piirtää mallista minkä tahansa ankka hahmon hiiret ovat minulle ihan hepreaa :] Päähahmot osaan piirtää ilman mallia (siis kasvokuvan), mutta jos haluan kunnollisen työn piirrän sen mallista :)

Vierailija

osaan piirtää ankkoja esim akun ja roopen (tuo mun tunnus roope piirtäjä tulee siitä et piirrän mielummin roopen) oon lähettäny kolmee kuvaa mut en oo löytäny niist mitään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat