Gallup: Juotko energiajuomia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikossa onkin kysymys jo paketissa, eli juotko energiajuomia? Itse en juo, joskus tölkin ED:iä join kaverin synttäreillä, ei ollut hyvää. >:

Entä te?

Sivut

Kommentit (118)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Iltaa,

En itse juo mitään energiajuomia, ainoa joka ajaa melkein saman asian on kofeiinipitoiset juomat kuten kahvi ja kokis;)!

Viimeksi join Red Bullia 15.8 Helsinki International Air Showssa;)!

Vierailija

Kerran vuodessa. Euroviisujen aikaan. Muuten en jaksaisi katsoa kokonaan. Teho on parasta. Myös Rockstar on hyvää.

Vierailija

No, aikoinaan innostuin päivän aikana MaCään kun sitä sai ilmatteeksi yhessä tapahtumassa ni tuli sitä juotua 4-6 tlk päivän aikana. Ei oikeen uni tullut. =DDDD

Vierailija

En todellakaan! Jo pelkkä tuoteselosteeseen katsominenkin tekee pahaa. Kerran katsoin yhden selostetta, se sisälsi ainakin 10 eri e- ainetta, ja päälle vielä kaikki muut sokerit. Itse en ole koskaan edes maistanut energiajuomia, mutta voisi sitä ehkä vähän maistaa miksi koululaiset litkivät niitä joka päivä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Gallup: Juotko energiajuomia?

A.N.K.K.A - 18.10.09 06:39 (ID 362521) En todellakaan! Jo pelkkä tuoteselosteeseen katsominenkin tekee pahaa. Kerran katsoin yhden selostetta, se sisälsi ainakin 10 eri e- ainetta, ja päälle vielä kaikki muut sokerit. Itse en ole koskaan edes maistanut energiajuomia, mutta voisi sitä ehkä vähän maistaa miksi koululaiset litkivät niitä joka päivä.

sama homma,täällä meilläpäin on tuommonen alaaste josta nuo 2-3lk. tulevat ja ostavat tölkkikaupalla niitä.

Vierailija

En juo. En pidä mausta, en hajusta, enkä tuotesisällöstä.

Tunneilla on välillä pojat hörppivät ja luokkaan lehahtaa sellainen PHOW-haju, että huh!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat