Muisto kuolleille lemmikeille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei! Tämä topic on tarkoitettu niille kenen lemmikit ovat kuolleet/lopetettu. Tänne voit kirjoittaa miltä sinusta tuntui silloin ja millaista oli nähdä lemmikkisi kuolleena. Pahoittelen jos tälläinen on jo.

Minulta lopetettiin eilen rakas pieni kissani Miina, joka oli 3 tai 4 vuotta vanha. Miinalla oli vatsassa jotain vikaa ja ehkä kasvain. Olihan se surullista kun Miina vietiin eläinlääkärille.

En edes nähnyt sitä kuolleena, mutta nukutettuna. Miina vain makasi siinä ja hengitti rauhallisesti ja hiljaa. Myöhemin tein sille takapihalle hernepuun alle muistopaikan.

Jos on jotakin valitettavaa valitusaika on klo 22.00- 06.00

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:
Muisto kuolleille lemmikeille

kisumisu98 - 20.10.09 02:56 (ID 363844) Hei! Tämä topic on tarkoitettu niille kenen lemmikit ovat kuolleet/lopetettu. Tänne voit kirjoittaa miltä sinusta tuntui silloin ja millaista oli nähdä lemmikkisi kuolleena. Pahoittelen jos tälläinen on jo. Minulta lopetettiin eilen rakas pieni kissani Miina, joka oli 3 tai 4 vuotta vanha. Miinalla oli vatsassa jotain vikaa ja ehkä kasvain. Olihan se surullista kun Miina vietiin eläinlääkärille. En edes nähnyt sitä kuolleena, mutta nukutettuna. Miina vain makasi siinä ja hengitti rauhallisesti ja hiljaa. Myöhemin tein sille takapihalle hernepuun alle muistopaikan. Jos on jotakin valitettavaa valitusaika on klo 22.00- 06.00

Voi, todella kurjaa... Minulta on kuollut kaloja, ja onhan se kamalaa...

Vierailija

kisumisu98, vastaisuudessa kehottaisin kiinnittämään huomiota nostoviestien ajoitukseen. Tämäkin topic ei ollut vajonnut kovinkaan alas. Eli nostoviestit ovat aiheellisia yleensä vasta silloin, kun ne ovat vajonneet, sanotaanko vaikka, enemmän kuin 5 sivua.

Mutta haluaisin pistää tähän "In memorial"-topiciin oman muistoni Tipsu-marsustamme. Viiden vuoden ajan se oli hyvä lemmikki. Tipsu, sinua jäi kaipaamaan viisi yhden marsun verran köyhempää ihmistä sekä rakas siskosi Tevi.

Vierailija

Meidän koira kuoli, kun olin pari kolme vuotias. En muista siitä muuta kuin sen, että se makasi maassa liikkumatta.

Nyt ollaan kumminkin ostettu uusi koira, ihan muutama vuosi sitten. Se täyttää joulukuun ensimmäisenä päivänä neljä vuotta.

Serkkujeni koira jouduttiin lopettamaan, olihan se vanha ja yksisilmäinen (Toinen silmä oli jouduttu poistamaan, koska se oli tulehtunut), mutta kiva ja rauhallinen myös.

Vierailija

Ei minulla ole ollut muita lemmikkejä kuin kaloja. Siellä oli monneja, miljoonakaloja ym. Eräänä aamuna heräsin ja miljoonakala oli kadonnut. Oli hyvin todennäköistä että monnimme Keijo söi sen. Ennen kuin akvaario tuli meille, oli sama monni syönyt yhdeksän muuta miljoonakalaa. Sukulaisteni koira kuoli äskettäin johonkin sairauteen. Se oli niin ihana. :(

Vierailija

Meillä on ollut hyvin useasti seeprapeippoja, ja onhan niitä aina ajan kuluessa kuollut vanhuuteen. ;( Kun olin pieni, näin yhden peipoistamme pudonneen häkin pohjalle jalat pystyssä. Menin veljeni kanssa ilmoittamaan siitä äidille, ja tuota pikaa oltiin sitten viemässä sitä ulos haudattavaksi. Olisi ollut kiva, jos muistaisin vielä sen hautapaikan, mutta siitä on niin kauan aikaa. Ja onhan noita akvaariokalojakin aina kuolla kupsahtanut, yääh! Ei tee minulle hyvää muistella näitä juttuja, olipas tyhmä valinta kertoa näistäkin tänne nettiin. =/ Marsut ovat vielä sen verran nuoria, etten usko niiden vielä moneen vuoteen minnekkään häipyvän. Sain ne tuossa huhtikuussa, silloin ne oli vielä ihan pieniä karvapalloja, nyt niistä on venähtänyt painavia pötkylöitä. Eeh... eipä tuo tainnut niille mikään kohteliaisuus olla. =D

Vierailija

Tulee ikävä kissaani Villeä, joka löytyi vintin portaiden edestä kuolleena,(niisk)Tappaja oli koirani, In memorial Ville (23.4.2002 - 30.6.2009).

Vierailija

Meillä on ollu kissa mutta se karkasi. Parin viikon jälkeen se palasi riutuneen näköisenä ja se vietiin eläinlääkäriin. Se piti lopettaa. Ite olin silloin 4 vuotias ja ihmettelin vain, että miksi kissamme ei liiku?

Vierailija

Meillä oli yksi kani, mutta sen loru loppui sen vanhuuteen, se oli kuollessaan 7 vuotias. Se oli hankittu ennen minua, ja kun se päätti päivänsä olin 6 vuotias, joten tajusin mitä oli tapahtunut. Se on vieläkin haudattuna aitamme vieressä, ja käyn siellä n. 3krt viikossa, löydän paikan hyvin, koska siinä on luonnostaan hienohko kivi. Joskus hieman pienempänä olin ottanut (äidin luvalla) pari kukkaa hellästi pois kukkapenkistä, ja istuttanut ne sinne kiven juurelle. Nyt siinä kasvaa luonnostaan kukkia, joten minun ei tarvitse istuttaa siihen mitään.

Vierailija

Kiitos, että nostit Kisumisu.

Noh.. Minulla oli pienenä 16v kissa joka kuoli vanhuuteen :[ Se on haudattu minun mummini ja vaarin takapihalle vuonna 2003. En valittettavasti muista hänen synnyinvuotta :( Mutta tämän kissan nimi oli Nestori. Se oli semmoinen söpö mustakissa, mutta kuoli pois.. (Huokaus)..

Vierailija

Nostan... Minulta ei ole kuollut yhtään lemmikkiä. Eikä varmasti lähiaikoinakaan. Koska minulla on lemmikkinä Hamseteri, se ei ole vielä vuodenkaan ikäinen! Eikä sillä ole mitään

sairauksia. Eli meidän lemmikki ei kuole vielä lähiaikoinakaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat