Kuka pelkää...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä pelillä on outo nimi, mutta tässä on ohjeet: Ensimmäinen pelaaja (minä) laittaa jotain pelottavaa tai ällöttävää esim. hämähäkki. Sitten seuraava kirjoittaa jostain ankkalinnalaisesta tarinan, miten tämä reagoi kun näkee edellisen sanoman otuksen. Esimerkki:

Käyttäjä 1: Pimeä

Käyttäjä 2: Roope joutui pimeään huoneeseen jne... next: Käärme

Käyttäjä 3: Lupu näkee käärmeen ja juoksee pakoon jne...

Eka on: Pitkäkoipinen hämähäkki

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Minä en ole Araknofobinen (Hämähäkkikammoinen), onhan minulla kaksitoistasenttinen hämähäkki nimelta Karvajalka lemmikkinä, vuoden se on jo minulla viihtynyt...

Asiaan.

Iines Ankka kirkaisi kun löysi komerosta pitkäkoipisen hämähäkin.

Seuraava: Korkea paikka

Vierailija

Aku Ankka sukelsi syvyyksiin Pelle Pelottoman kehittelemällä sukellusveneellä, ja huusi: "KÄÄK!!" nähdessään merikrotin.

Täysikokoinen Ukkoetana (Noin 18 cm, oletkos nähnyt? Niitä on Suomessa.)

Vierailija

Riitta menee ostamaan jauhoja Roopelle leipomaansa kakkua varten ja näkee aaveen ja pudottaa jauhot maahan.

SeUr. Hammaslääkäri

Vierailija

Aku oli taas möhlinyt Roopen rahasäiliöllä ja meni piiloon pimeään komeroon jossa Aku näki mörön. Aku pelästyi, mutta huomasi mörön olevan "vain" vihainen Roope.

NeXt: jättiläisheinäsirkka.

Vierailija

Mummo Ankka oli leiponut piirakan. Hän laittoi sen ikkunalaudalle jäähtymään. Hakiessaan sen pois hän huomasi sen sisässä jotain. Se oli kymmenen nyrkin kokoinen jättiläisheinäsirkka. Mummo ihmetteli miten se oli mahtunut piirakkaan. Mummo antoi piirakan Hansulle ja hänhän söikin sen ilomielin.

Seuraava: Vampyyri

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku oli yöllä kalastamassa ja kuuli kummallista ääntä takaa. Hän kääntyi ympäri nähdäkseen mikä se oli. Hän säikähti, huusi "Kääääk!" ja lähti juoksemaan. Vampyyri olikin Touho, joka ihmetteli: "Onpa serkku herkkänahkainen.

Next: Musta kissa

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Hannu oli lähdössä Iineksen kanssa treffeille ja oli sulkemassa kotioveaan. Sitten hän kääntyi ja tien poikki juoksi musta kissa. Hannu säikähti ja kiljahti niin, että melkein koko naapurusto heräsi.

Next: Käärme

Vierailija

Hansu näki käärmeen joka irvisteli Hansulle, joka näytti pelottavalta, mutta Hansu nukahti. "ZZZZZ".;)

Next: Vesikirppu

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Kuka pelkää...

aatk 100 - 23.10.09 07:45 (ID 366246) oisin kauhuissani ja itkisin! mul on osittain pimeän paikan kammo..

Hei, tässä kuuluu kirjoittaa ANKKALINNALAISISTA,ei itsestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat