Peli-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä onko tällainen vielä mutta tein tällaisen.Eli täällä saa puhua kaikesta peleihin liittyvästä kuten esim monta peliä omistaa jne.

Itse omistan jotain 30 peliä Playstation kakkoselle joihin kuuluu esim 2 dragonballia,3 guitar heroa ja 1 Rock band.

Kommentit (12)

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Hmm... laskujeni mukaan näitä taitaa olla ainakin viisi. tämä on siis aika turha. Seuraavan kerran kun teet topicin laita hakuun topicisi nimi, ja katso onko sellainen jo olemassa. lisäksi suosittelen että käyt tehwinin tekemässä "ohje topic topicien tekoon topicissa". sekin löytynee haun kautta.

Vierailija

Ou jea mikä topic!Tykkään kovasti Lego Indiana Jonesista koska siinä voi esim flengata tai vetää pahiksen jostakin ruuminosasta ruoskalla.Tuollaisia juttu ei Lego Star Warsissa tehdäkkää,paitsi Lego Star Warssissa voi taikoa tai kuristaa vaikka Dart Vaderilla,No entäs Guitar Hero on tosi hyvä peli koska siinä voi oppia soittaa kitaralla ja nimikin osuu varta vasten,No SlyCooperit ovat myös listallani hyvin ensimmäisenä ja mieten joku oli viisas ja keksi Taikaviitta pelejä sille annan pääpalkinnon mutta kuka olisi uskonut vanhaa kunnon Crashia?Crash of the titans on parhain koska loppu taso on huikea no entäs Crash Bandicoot?On ehkä vähän surkeampi.No nuo pelit jotka mainitsin kandee ostaa jo nyt.

Vierailija

Minulla on 11 Playstation 2-peliä.Kelmeri ei näköjään taaskaan lähettänyt kunnon viestiä. Millon kelmeri oppii

Vierailija

Minulla on 11 Playstation 2-peliä.Kelmeri ei näköjään taaskaan lähettänyt kunnon viestiä. Millon kelmeri oppii

Vierailija

Niin, milloin kelmeri oppii?Miten niin tou aika paha oishan kelmeri voinut laittaa perään jotain muutakin. Mulla ei ole pleikkaria mutta voisihan sitä toivoa joulupukilta. Ennen meillä oli pleikkari vähän aikaa koska se oli minun isoveljen. Ja se muutti Kouvolaan, siihen tykkimäen viereen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat