Kommentointi sivuilla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joskus sivuilla näkyy tälläistä tekstiä."Ääh tää on ihan turha keskustelu" ja muuta sen tapaista.Kenen mielestä tuollaiset voisi jättää omaksi tiedokseen?

Kommentit (12)

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Kommentointi sivuilla

Mefisto - 23.10.09 10:40 (ID 365701)

Joskus sivuilla näkyy tälläistä tekstiä."Ääh tää on ihan turha keskustelu" ja muuta sen tapaista.Kenen mielestä tuollaiset voisi jättää omaksi tiedokseen?

no tavallisesti tällaista keskustelua syntyy siitä syystä, että aika moni keskustelu on melko turha. useimmiten tällaisten viestien on tarkoitus auttaa tekijää parantaamaan käytöstä sivuila. ei siis kannata ottaa nokkiinsa, vaikka keskustelusi saisikin huonoa palautetta. sitten on taas asia erikseen kirjottaa tälleen:"tää on kyl ihan turha. oot mun mielestä tosi surkee tekeen topicei. voisit häipyy näilt sivuilt" mielestäni tuollaiset kommentit voisi jättää omaksi tiedoksi. tämäkin topic on oikeastaan aika turha. (joo, tulipa taas fiksu viesti. toivottavasti suunilleen tajujusitte.)

Vierailija

olen uusi käyttäjä ja minulla on uusi akuankka taskarin malli idea enkä tiedä onko se mahdollista toteutaa joten sanokaa rehellinen mielipide ideastani ok ajattelin että jos tehtäisi sellainen kone josta sais valita kaikista akuankka lehdistä akuankkan taskukirjoista roope-sedistä iineksistä mini taskareis ja akuankka ekstroista haluamansa ja se heijastuisi holokrammina ja lukija voisi lukea sen missä vain milloin vain ja kone päivittäisi itseensä aina uudet edeltämainitsemani lehdet ja kirjat.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu, tästäkin aiheesta on tehty samanlaisia topiceja, mutta kertaushan on opintojen äiti. Eli siis ei kukaan sitä pahalla sano, että topic on turha vaan useimmin yritetään vain ohjaistaa keskustelua,joko vanhaan samanlaiseen topiciin tai melko samanlaiseen. Toinen esimerkki on taas se, että esim. TV ohjelmista tehdään yksittäisi topiceja niin nämäkin voisi laittaa TV topiciin. kukaan ei tarkoita mitään pahaa sanomalla "Tämän voisi sisällyttää TV- topiciin". Näillä sivuilla pidempään olleet käyttäjät kyllä tietää onko aihe tarpeeksi laaja näille sivuille.

Se taas on eriasia, kun jotkut melko uudet käyttäjät sanovat lähes jokaisesta topicista, että se on turha jne... jopa Off-topicista on monet kerrat tätä toistettu.

Kuten Kroisis-99 tuossa jo mainitsi on myös aivan eri asia, jos sanootyyliin "Tämä on turha topic enkä tykkää sen tekijästä ollenkaan" Tuollaiset kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Muistakaa toki kysäistä, jos keskustelua sanotaan turhaksi sen sanojan mielipidettä, että miksi tämä on turha ja jos mahdollista mihin aiheeseen topicin voisi sisällyttää.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Kommentointi sivuilla

jaskali9664 - 23.10.09 11:40 (ID 365740)

olen uusi käyttäjä ja minulla on uusi akuankka taskarin malli idea...

Katsos homma on nääs niin, että siihen tarvitsisi oma laitteisto jne. PDF-muodossa olisi kyllä ihan onnistunut idea(tajusin viestin kokonaan).

Vierailija

Rakentavaa palautettahan voi aina antaa, vaikka kertomalla, miksi kyseinen topic on omasta mielestä turha. Tai sitten voi vaan olla sanomatta mitään, eihän kaikkea tarvitse kommentoida. Nopeammin se topic vajoaa, jos kukaan ei siihen kirjoita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat