Kokous: Uudistuksia sivuille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä kokouksessa pohdimme, miten näitä sivuja voisi uudistaa. Minun ideani: Voisi aina näkyä ketkä kaikki ovat sillä hetkellä sivustolla. ;)

Kommentit (10)

Vierailija

Ööh... Tämähän on (jos oikein ymmärsin) vain näistä ideoista kavereille kertomista. Voittehan yhtä hyvin vaikka lähettää viestiä ylläpidolle! No, toiveitani olisivat ainakin nuo kaverilistat Profiileissa niin kuin Aku 53 äsken mainitsikin. Tämmöinen olisi myös: Etusivua voisi hieman muuttaa oman mielensä mukaan, vaikka vähän niin kuin mainostaa vaikka omia Galleriaan lähetettyjä kuvia tai omia topiceja. Tai no, näitä äskeisiä pitäisi kysyä ylläpidolta. Oikeastaan kaikkia tämmöisiä koska emmehän me tavalliset rivikäyttäjät voida tätä itse muokata. Nuo ehdotuksenne olivat ihan hyviä, hopi hopi ylläpidolle sanomaan niistä:'D

Vierailija

Jup. Olisi kiva, että etusivulla näkyisi ketkä ovat online. Mun ideani olisi.. että että.. Täällähän on näitä käyttäjiä, jotka eivät koskaan käy, niin niitten tilin voisi poistaa. Ja myös semmonen joka on maailman surkeimassa pelissä, Habossa, se kaverilista, että voi lähettää viestejä toisille ilman, että muut näkevät.

Vierailija

Juu, sellaisia viestejä, että jos haluan vaikka sinulle aatk 100, lähettää viestin jonka vain sinä näet voisin tehdä näin: 1. Menen profiiliisi ja painan "yksityisviesti". 2. Kirjoitan, mitä haluan sinulle sanoa. 3. Kun seuraavan kerran tulet, ylhäällä lukee: "Kaisakoo lähetti sinulle yksityisviestin".

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kokous nettisivujen hyväksi -topicissa on pohdittu sivujen lisäksi uudistuksista jo yli vuoden. Niin siellä tehdään jatkossakin.

Lainaus:
Kaisakoo:

Juu, sellaisia viestejä, että jos haluan vaikka sinulle aatk 100, lähettää viestin jonka vain sinä näet voisin tehdä näin: 1. Menen profiiliisi ja painan "yksityisviesti". 2. Kirjoitan, mitä haluan sinulle sanoa. 3. Kun seuraavan kerran tulet, ylhäällä lukee: "Kaisakoo lähetti sinulle yksityisviestin".

Yksäreitä ei ole, yksäreitä ei tule. Turha niistä on enempää vängätä.

Vierailija

Mutta emmekös me kaikki ole täällä AA.fi-sivustolla toistemme kavereita? Tarvinneeko tuohon enää erillistä kaverilistaa?

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ääh, älkää viitsikö, ihan tosi! Juuri kun päästiin uudistustauolta, te kaipaatte jo seuraavaa! Minun puolestani moderointioikeudet tietyille käyttäjille ja vaikkapa - "The Kultaryntäys 2".

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Kokous: Uudistuksia sivuille

Mikkis - 25.10.09 04:33 (ID 367607)

Täällä voisi lukea jossain yläkulmassa kuinka monta käyttäjää on paikalla.

Hyvä idea, kannatan. Samalla myös /ketkä/ käyttäjät ovat paikalla. (Lista tai Niinkuin muilla foorumeilla, kuten vaikkapa nyt Ankkis, Akun313, jne.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat