Minkä merkkinen kännykkä teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä onko tälläistä topiccia jo olemassa, sanokaa jos on, mutta kysymys siis kuuluu: Minkä merkkinen kännykkä teillä on? Voitte myös sanoa mielipiteenne edellisestä.

Itselläni on Sony Erissonin K550i, 2mp kamera, radio ja muut vakiovarusteet. Plussana internetissä toimiva chatti. Sellain perus kapula. Kesällä se ui järvessä, mutta toimii vieläkin... ehkä. Etsikää kuvia Googlen kuvahausta. =)

Aion hankkia Nokia Xpress Music 5800 tai iPhonen.

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

Mulla on Nokian 2760. En oo varma onks toi numero se merkki vai joku sarjanumero, mutta niin siinä kotelossa luki.

Kuitenkin se on simpukka ja punaharmaa.

Kameralinen ja siinä on se dikitaalikello kannessa.

Vierailija

Mun top5 merkit on:

1. Sony Ericsson

2. Apple

3. Nokia

4. Samsung

5. Motorola

Kaikilla muilla luokkalaisillani on Nokian puhelin. Se on ärsyttävää kun mun kännykässä ei toimi esim. Paul Frankin teemat.

Vierailija

Minulla on joku Samsungin liila liukukansipuhelin jossa on 3,2 megapigselin kamera ja videokamera, bluetooth, sanelin ja sun muuta sen tyylistä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kännykkänne merkki ja top5

akuankkka fani97 - 25.10.09 01:19 (ID 367363)

Mä saan nokian xpress music 5610.

Hienoa! Voisin ottaa sellasen seuraavaks itselleni. Minulla on mp3- soittimena iPod Nano, siihen iTube Valve Lamp ja iTube Fatman. Canon Powershot S1 IS kamera ja kakkoskamerana Olympus 760. Applen Machintosh-läppäri on pöydällä. Säästän toiseen läppäriin... En silti ole nörtti!!!

Vierailija

Hyvä, sulla on Applen kone...

Mulla on kännykkänä se uusin Xpressmusic, numero on vissiinkin 5130. Hyvähän se, siinä on BlueTooth, 2.0 megapikselin kamera, MP3-soitin ja vaikka mitä... Ai näköjään vielä TOP-5.

1. Nokia

2. Nokia

3. Nokia

4. Nokia

5. Apple

Nokia jyrää, en muista kuin siitä ja Applesta pidä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kännykkänne merkki ja top5

Kolmas Caballero - 25.10.09 02:41 (ID 367417)

Heh!Minulla on Sony Erickson!

Jee!!! Vihdoinkin jollain on. En tunne muita. Ehkä pitäisi laajentaa tuttavapiiriäni...

Vierailija

Minulla on tämmöinen Nokia 3110 classic. Värinä on ns. "pinkki", vaan minusta se vaikuttaa enemmän vaaleanpunaiselta. =0 On siinä jonkunlainen kamera, bluetooth + värinäyttö. Aikaisemmat kännykkäni ovat olleet sellaisia vanhoja rouskuja, mitäköhän kaverini mahtoivat ajatella? ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat