Lainausleikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Idea on että ensinmäinen kirjoittaa lauseen (eli minä alotan) ja toinen lainaa kyseisen lauseen ja kirjoittaa uuden. Sitä seuraava lainaa edellisen viestin ja kirjoittaa uuden lauseen.

Okei jossette ymmärtänyt niin voin vielä yrittää suomentaa ideaani.

Ja lause on..

Aku on hyvä hahmo.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:
Re: Lainausleikki

AkutykkääIineksestä - 25.10.09 06:00 (ID 367746) Aku on hyvä hahmo. Taikaviitta on todellisuudessa Aku. Menikös oikein? :o

tarkotin lainauksel tota lainaa alkuperäistä viestiä

Vierailija

Lainaus:
Lainausleikki

Mr Roope Ankka - 25.10.09 06:02 (ID 367761) Aku on hyvä hahmo.
Roope on maailman rikkain ankka. Menikö oikein? [/quote]

juuh nyt alkaa menee mut aina omaa edellinen viesti lainataan :)

Vierailija

Lainaus:
Lainausleikki

aku fani1997 - 25.10.09 05:54 (ID 367734) Idea on että ensinmäinen kirjoittaa lauseen (eli minä alotan) ja toinen lainaa kyseisen lauseen ja kirjoittaa uuden. Sitä seuraava lainaa edellisen viestin ja kirjoittaa uuden lauseen. Okei jossette ymmärtänyt niin voin vielä yrittää suomentaa ideaani. Ja lause on.. Aku on hyvä hahmo.

Roope on maailman rikkain ankka.

Menikö oikein?

Vierailija

Lainaus:
Re: Lainausleikki

Mr Roope Ankka - 25.10.09 06:05 (ID 367771)
Lainaus:
Lainausleikki aku fani1997 - 25.10.09 05:54 (ID 367734) Idea on että ensinmäinen kirjoittaa lauseen (eli minä alotan) ja toinen lainaa kyseisen lauseen ja kirjoittaa uuden. Sitä seuraava lainaa edellisen viestin ja kirjoittaa uuden lauseen. Okei jossette ymmärtänyt niin voin vielä yrittää suomentaa ideaani. Ja lause on.. Aku on hyvä hahmo.
Roope on maailman rikkain ankka. Menikö oikein?

juuh nytte alkaa... elikkäs laittakaa että vastaatte edellisen käyttäjän viestiin elkää ensinmäisen!

Vierailija

Aku on maailman epäonnisin Ankka.

Ja nyt minä lainasin Mr Roope Ankan viestiä! Tai kai.. En osaa katsos lainata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat