GALLUP topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin ideana on tehdä pieniä kyselyitä. Hommahan toimii sillätavalla että kysytään joku kysymys esim. pidättekö porkkanoista? seuraavat 10 vastaa kysymykseen. Viimeinen vastaaja laittaa uuden gallup kysymyksen. HUOM: en tiedä vastauksia ei laiteta ja muistakaa merkitä monesko vastaaja olette.Esim .olen 4 vastaaja. Perustelujakin saa toki laittaa.

(Tämä topic tuli vahingossa pulinoihin)

Ensimmäinen gallup kysymys: Onko avaruudessa elämää?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hankala kysymys... Sanoisin, että muualla universumissa on elämää, mutta yhtä älyllistä tuskin löytyy kovin useasta paikasta. Toisaalta jos jossain paikassa on samanlaiset elinolosuhteet, kuin maassa, on todennäköisesti siellä myös yhtä älyllistä elämää.

4. vastaaja.

Vierailija

Hyvä! Säännöt on ymmärretty (siitä kiitos) vaikka mielestäni ne vähän monimutkaisesti laitoin. Otanpa nyt itse kantaa, avaruudessa on ehkä jonkinlaisia elämän edellytyksiä joten sanon että avaruudessa on elämää (ehkä siellä kauenpana, tutkimuslaitteiston ulottamattomissa). :)

Vierailija

Tietysti! Eihän ne marsilaiset vielä sukupuuttoon oo kuollut

olen näköjään kymmenes vastaaja joten kysyn: Kuka on Aku Ankan isoisä?

Vierailija

Sovitaan että olet yhdeksäs, sillä tämän topicin vastausmäärä on 9 (ilman minun aloitus- ja tätä viestiä)ja kaisakoo laittoi vahingossa että hän 6:des vastaaja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GALLUP topic

Roope Ankka12 - 26.10.09 05:00 (ID 368596) Tietysti! Eihän ne marsilaiset vielä sukupuuttoon oo kuollut olen näköjään kymmenes vastaaja joten kysyn: Kuka on Aku Ankan isoisä?

Ei kiitos "tietokilpailu" kysymyksiä koska tämä on gallup. Vastaan tuohon nyt kuitenkin että eikös se ole Fergus McAnkka?

Minäpä taidan nyt laittaa sitten seuraavan gallup kysymyksen: Kumpi on parempaa: suolainen vai makea? (yleisesti ottaen)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat