Kenellä on wii

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Aion ostaa ehkä Wiin. Onko sae hyvä? Haluaisin tietää kanssa pitääkö jos ostaa uuden autopelin wiillä pitääkö aina ostaa uusi ratti?

Vierailija

hmm minkähänlaista auto peliä mahdat tarkoittaa. minulla on Mario kart wii jossa ratti on wii ohjain joka toimii kallistamalla ohjainta. joten muihinkaan peleihin ei tarvita erillistä rattia ja wiihin ei voi kytkeä mitään erillistä laitetta tai ohjainta koska wiin ohjaimetkin ovat langattomia ja paristoilla toimivia et siis tarvitse uutta peliohjainta ostaessasi auto peliä ps voin mielelläni vastata kysymyksiin wiistä ja Mario kart wiin pelin ikäraja on 3+ voit tutustua siihen täällä netissä

Vierailija

Ei ole minulla. En oikeastaan haluaisikaan sitä.

P.S. Tätä aihetta olisi voinut käsitellä laajemmin esim. "Wii".

Vierailija

Jep, meillä on Wii. Pelejä meillä on siihen Wii Sports, Wii Fit, Wii Play, Wii Sports Resort ja lisäksi joku jääkiekkopeli.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meilläkin on Nintendo Wii, sain viime jouluna sen joululahjaksi. Pelejä siihen on Wii Sports, Wii Fit, Wii Play ja Mario Kart wii. Saan ehkä jouluna lisää pelejä siihen. :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kenellä on wii

Taskarihullu - 26.10.09 02:02 (ID 368191)

Aion ostaa ehkä Wiin. Onko sae hyvä? Haluaisin tietää kanssa pitääkö jos ostaa uuden autopelin wiillä pitääkö aina ostaa uusi ratti?

Se riippuu pelistä. Jos peliin on olemassa oma ratti, luultavasti siihen silloin täytyy ostaa se. Mutta jos siinä ei ole olemassa mitään "erikoista" "omaa" rattia, ei siihen silloin tarvitse ostaa.

Mutta, asiaan. Itselläni ei ole, mutta saan sen joululahjaksi.

Kaikilla joilla on Wii:

-Hyviä pelihetkiä!

Cuttari

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat