mission (tää on leikki)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Missionissa tulee olla karhukoplan jäsen tai Milla. ja miettiä miten pääsisi Roopen rahoihin käsiksi. Suunnitelmia?Onko?Jos on niin ehdota ihmeessä.

Kommentit (15)

Vierailija

Jos olisin Milla, pukeutuisin vaikka... Ruokalähetiksi ja veisin Roopelle niin sanotusti "suklaata" eli siis huumausainetta. Sen jälkeen, kun Roope on huumattu, ja jos Aku sun muut on töissä siellä taion ne rotiksi :D En keksinyt kyllä kovin hyvää, mutta kai tämä on jo ihan OK. ;)

Vierailija

Hmm... jos olisin Karhukopla räjäyttäisin ankkalinnan sähkölaitoksen niin että kukaan ankkalinnalainen ei saisi sähköä eikä varsinkaan Roopen varashälyttimet. Sitten tekeytyisin maalausmieheksi ja menisin rimpauttamaan Roopen rahasäiliön ovikelloa ja sanoisin että maalaan säiliön ILMAISEKSI ja Roope tietenkin suostuisi. Sen jälkeen Roope menee sisälle säiliöön ja olen aloittavinani maalauksen mutta menenkin sitä kuilua pitkin säiliöön josta vorot aina tipautetaan säiliöstä ulos. Kuiluhan alkaa suoraan Roopen työpöydän edestä niin juuri ennen kuin olen kuilun alussa pistäisin happinaamarin päähän ja heittäisin unikaasupommin Roopen työpöydän eteen ja sitten tulisin pois kuilusta ja kantaisin säiliöstä ja tipauttaisin kuilusta pihalle niin monta rahasäkkiä kuin ehdin. No pistäkääpä paremmaksi.

Vierailija

Ja eikös nämä voi laittaa -Operaatio-topiciini?

Nämä olisi kyllä saanut laittaa sinne, sillä tämä on mission, joten minun puolestani saisi lukottaa, mutta älkää haukkuko siitä.

Sama se, jatketaan, tai lukotetaan...Anyway

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Mission.

?CuteFunny? - 08.01.10 05:07 (ID 436851)

Ja eikös nämä voi laittaa -Operaatio-topiciini?

Nämä olisi kyllä saanut laittaa sinne, sillä tämä on mission, joten minun puolestani saisi lukottaa, mutta älkää haukkuko siitä.

Sama se, jatketaan, tai lukotetaan...Anyway

Operaation jäsenet on in actiivisia ja se on tavallaan loppu koska Kia K ei enää kirjota sinne

Vierailija

Jos olisin Milla niin tarjoaisin ilmaisen ensilantinkiilotus palvelun joka päivä sitten vaan jossain vaiheessa nappaisin kolikon. Paitsi niinku jossain tarinoissa on se painohälytin niin sitten laittaisin paikalle pikkukiven. Paitsi että tää suunnitelma ei kyllä ehkä Roopeen menis. (6)

Vierailija

Jos olisin Milla niin antaisin Roopelle (ilmaiseksi tietty) särkymättömän lasikuvun ensilanttia varten mutta taikoisinkin sen sellaiseksi että se vie ensilantin yöllä kun Roope näkee unta rahoistaan...

Vierailija

olisin milla ja soittaisin roopelle nimettömänä ja kertoisin että hänen joku tehdas palaa. roope lähtis juoksemaan tehtaalle tarkistamaan tilanteen. muuttuisin roopeksi kävelisin vartijoiden ohi ottaisin ensilantin ja menisin katolle ja lentäisin pois siellä odottavalla luudalla.

Vierailija

jos olisin karhu kopla ensiksi antaisin roopelle lentolipun kiinaan tietysti pukeutuneena akuksi kun roope olisi lähtenyt katkaisisin sähköt kaivaisin maaan alaisen tunnelin ja veisin rahat ja häipyisin ankkalinnasta.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Jos olisi Karhukopla, pukeutuisin pankkivirkailijaksi ja sanoisin Roopelle, että arvon Maharatsi haluaa solmia sopimuksen Roopen kanssa. Roope lähtee Maharatsin luo ja sillä aikaa Karhukopla ryöstäisi Roopen rahasäiliön.

Vierailija

Jos olisin Milla niin taikoisin itseni akuksi ja tunkeutuisin rahasäiliöön. Sitten ottaisin ensilantin ja muuttuisin linnuksi. Sitten vain lentäisin ikkunasta ulos ensilantti mukananani.(6)

Vierailija

Jos siis olisin Milla, posauttaisin Aku Ankan taloon superposauspommin. Sen jälkeen soittaisin heidän puhelimestaan Roopelle,esittäisin verokarhua, joka saisi Roopen kiukkuiseksi, mutta varomattomaksi sekä köyttäisin Akun ja pojat johonkin kiinni. Turvautuisin osittain vanhanaikaisiin ja taiattomiin keinoihin, mutta taikoja tarvitaan tässäkin suunnitelmassa. Puhelinsoiton jälkeen katkaisisin puhelinlangan, joten Roopen soittoyrityksistä tai Roopelle tarkoitetuista puheluista ei tulisi mitään. Niin, melkein unohdin nämä viestit! Leijuttamisloitsulla leijuttaisin satoja kutsuja ja kerjäyskirjeitä Roopen toimiston ikkunasta sisään. Jos ikkuna ei ole auki, aukaisuloitsulla se on helppo avata. Roskapostia lukiessaan Roope ei olisi enää kovin valppaana, ja helppo, mutta toimiva näkymättömyysloitsu ja luuta auttaisi paljonkin. Näkymättömänä lentäminen on haastavaa, mutta se vaiva on kyseisen palkan väärti. Roopen repiessä ja lukiessa kirjeitään, ensilantti on helppo pihistää. Jos siinä nyt on joku painontunnistin, joku kolikko siihen vain ja menoksi! Mutta olisiha se melko kiero ja ilkeä temppu...

~MM8

PS. Heh, 1140 merkkiä...

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Jos olisin Milla,naamioituisin ilmaisherkkujen myyjäksi ja Rooope ei voisi kieltäytyä ilmaisista tuotteista.Olisin myrkyttänyt ilmaistuotteet huumausaineella.Annan Roopeelle ne,sitten Roope huumautuu ja menisin sisälle rahasäiliöön ja taion muut työntekijät vaikkapa sisiliskoiksi.Roope makaa ensilanttinsa vieressä huumattuna.Sitten minä nappaan Roopen ensilantin,mutta sitä ennen annan Roopelle unohtamispillerin,jotta Roope ei muistaisi tapahtumasta yhtään mitään.Olisin myös laittanut ensilantin tilalle tavallisen 10-sennttisen kolikon ja vaihtanut Roopen rillit huonoiksi rilleiksi että hän ei huomaisi mitään.Sitten kun Roope tajuaa ensilanttinsa kadonneen,olen jo sulattanut Roopen rahan ja minulla on Midaan kosketus ja olisin jopa Roopea rikkaanpi!

-vikke98

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat