Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topic oli yksi ensimmäisistä topiceista, jonka tein. Tämä on myös menestynyt hyvin. Topicin ideana on kysyä kysymys, johon Juppe-setä eli Elli-Noora Delacour vastaa oman tietämyksensä mukaan. Älkää ottako tätä keskustelua vakavasti ja kysykää mieluiten humoristisia kysymyksiä.

JUPPE-SEDÄN PARHAITA:

Lainaus:
Juppe-setä: Taskarin ensimmäinen numero oli Mikki kiipelissä ja se ilmestyi samana vuonna kuin Länsi-Saksan liittokansleri Willy Brandt ja Neuvostoliiton pääministeri Aleksei Kosygin allekirjoittivat Moskovassa maiden välisen hyökkäämättömyyssopimuksen.

Lainaus:
Juppe-setä: Ei kaikilla maailman sedillä ole omaa topicia vain parhaalla eli minulla, vanhalla kunnon Juppe-sedällä. Ps: En oikeasti ole vanha olen vasta 5-vuotias...

Lainaus:
Roope Ankka 12: Apua! Hei mitä sinä teet tuolla veitsellä, Ei, Ei Juppe-setä Eiiih!

Lainaus:
Juppe-setä: Kai minä nyt saan leikata kurkkusiivun leipäni päälle ilman että sinä huudat. No niin, mihin jäimmekään. Ai niin seuraava kysymys.

Lainaus:
Juppe-setä: Noita mä en osaa, mutta voin kyllä sanoa Minä olen Juppe eri kielillä.

Suomi: Mun nimi o Juppe.

Ruotsi: Jaak heetteer Juppe.

Englanti: Mai neim iz Juppe.

Ranska: Zömapel Juppe.

Saksa: Icccch bicch Juppe.

Venäjä: Mjinun njimenji jon Jjuppe.

Italia: Mamma Mia! El dias a la macaroni Juppe.

Jupen oma kieli (siansaksa): murgh jKukaju kutsui Juppe setdänu paikuola

Lainaus:
YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!! YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!! YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!! YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!! YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!! YLIMÄÄRÄINEN UUTISLÄHETYS!!!

Juppe-setä on sairastunut H1N1:n. Hän on TAYS:n teho-osastolla, jossa häntä yritetään parantaa yhden imaamin, kahden shamaanin, kolmen taikurin ja viiden selvännäkijän voimin. Juuri saamamme tiedon mukaan Juppe-setä on vaipunut koomaan. Yritämme nyt herättää häntä laulamalla Joulupuu on rakennettu-laulua. Se ei onnistu. Juuri sekunti sitten saamamme tiedon mukaan Juppe-setä on menehtynyt Sikainfluenssaan Hautajaiset pidetään ylihuomenna S-Marketin parkkipaikalla.

Lainaus:
Roope Ankka12: Nyyh... Juppe-setä on kuollut...

Lainaus:
Juppe-setä: Luuletko, että muut käyttäjät ymmärsivät, että se oli sinun lemmikkipossusi, nimeltään Juppe-setä, joka kuoli.

Lainaus:
Juppe-possun haamu: I'm a ghost, Luke. Use the force!

Lainaus:
Roope Ankka12: Siis häh? Oletko se sinä Juppe-setä-possu, mutta miksi kutsut minua Lukeksi.

Lainaus:
Juppe-possun haamu: Sori, mä taisin erehtyä henkilöstä.

Lainaus:
Juppe-setä: Go to the light Juppe-possu!

Lainaus:
Juppe-possun haamu: Yes, I see the light Juppe-setä. Moro meitsi lähtee taivaaseen. And Remember: The force will be with you always!

Lainaus:
Juppe-setä: Asun roskapöntössä S-marketin parkkipaikalla... Siellä on sisäänkäynti salaiseen huipputeknologiseen piilopaikkaani, joka on turvallisempi kuin Valkoinen talo tai Airforce one.

Lainaus:
Juppe-setä: Keräilen Juppe-setä aiheisia tuotteja, kuten postimerkkejä, leluja, säästöporsaita, muropaketteja ja hilavitkuttimia. Sen lisäksi luen paljon naistenlehtiä ja Juppe-setä Magazinea. Ja sitten lempiharrastukseni: Juppeilu (en edes itse tiedä mitä se on).

Lainaus:
Roope Ankka12: Juppe murjottaa poikaystävänsä takia, joten minä vastaan hänen puolestaan. Eli jos ette sitä vielä tienneet, niin Juppe-setähän on oikeasti Elli-Noora-niminen 16-vuotias tyttö, joka on keksinyt koko tämän Juppeilun. Ja tilannehan on se, että Elli-Nooran poikaystävä on jättänyt hänet...

Lainaus:
Elli-Noora/Juppe: "muminaa"

Lainaus:
Roope Ankka12: Siis Juppe haluaa, että kysyn teiltä (tämä on vähän noloa), jos joku teistä haluaa olla hänen poikaystävänsä?

Lainaus:
Ankkafani315: Miksi kirjoitan tänne.

a) Haaskatakseni aikaa

b) Minulla on tylsää kirjoitettuani pitkän viestin Menneisyytesi, Nykyhetkesi ja Tuelvaisuutesi -topiciin?

c) Halusin jututtaa Juppea

d) Joku muu, mikä?

Lainaus:
Juppe-setä: Vastaan D.

Ilkeän katala äitipuolesi on rakastunut Etelä-Afrikan opetusministeriin ja nyt äitipuolesi kerää rahaa Etelä-Afrikan matkaan myymällä kadulta löytyneitä kuolleita kissoja. Hän on myös pyytänyt sinua kauppaamaan vanhan uniriepusi Albert Einsteinin lapsenlapsenlapsenlapselle netin kautta. Sinä et kuitenkaan halua luopua unirievustasi ja äitipuolesi ollessa myymässä kissanraatoja ja muun perheesi ollessa aurinkolomalla Egyptissä sinä tulit tänne AA.fi:n pyytämään minulta apua salakielellä, jonka vain me kaksi osaamme, koska opettelimme sitä ollessamme vankileirillä Berliinin ulkopuolella Toisen maailmansodan aikaan vuonna 1942.Nyt kysyt minulta tätä kysymystä, mikä tarkoittaa salakielellä, miten voin pelastaa rakkaan uniriepuni, jonka löysin MTV:n studion lattialta, kun olin seuraamassa Paula lehmän seikkailut-elokuvan kuvauksia, kamalan äitipuoleni kynsistä.

Lainaus:
Don McAnkka: Mitä lääkitystä Juppe käyttää?

Lainaus:
Juppe-setä: Sitä, mitä milloinkin sattuu kaapista löytymään.

Lainaus:
Don McAnkka: Onko Juppe ollut yhteydessä Italian mafiaan?

Lainaus:
Juppe-stä: En tietenkään! Mutta olen yhteydessä 15 muun maan mafiaan. Niin, ja Kummi-setä on serkkuni.

Lainaus:
poppi10: Onko Juppe todellisuudessa JTP:n(Jupen TiedusteluPalvelu)liikkellepanija, pääjohtaja ja superagentti?

Lainaus:
Juppe-setä: En. Oletko sinä todellisuudessa PTP:n (Popin TiedusteluPalvelun) liikkeellepanija, pääjohtaja ja superagentti?

Lainaus:
poppi10: Mitä Juppe ei osaa?

Lainaus:
Juppe-setä: En osaa sanoa.

Lainaus:
Don McAnkka: Kumpi on painavampi: kilo mustia höyheniä, vai kilo valkoisia höyheniä?

Lainaus:
Juppe-setä: Mustat tietenkin, koska musta väri imee kaiken valon itseensä ja valkoinen taas heijastaa valon pois.

Lainaus:
Don McAnkka: Lunttaatko vastauksia Wikipediasta?

Lainaus:
Juppe-setä: En, ei Wikipediastakaan sentään näin huonoja vastauksia löydy.

Lainaus:
kuriton koira: Kannatatko demokratiaa?

Lainaus:
Juppe-setä: Mitä se sinulle kuuluu? Olet vain kuriton koira!

Lainaus:
kuriton koira: Mitä mieltä olet vampyyreistä?

Lainaus:
Juppe-setä: Heillä on mielestäni liian yksipuolinen ruokavalio.

Sivut

Kommentit (510)

Vierailija

Ensimmäinen numero oli Mikki kiipelissä ja se ilmestyi samana vuonna kuin Länsi-Saksan liittokansleri Willy Brandt ja Neuvostoliiton pääministeri Aleksei Kosygin allekirjoittivat Moskovassa maiden välisen hyökkäämättömyyssopimuksen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!!

Roope Ankka12 - 26.10.09 04:46 (ID 368555)

Ensimmäinen numero oli Mikki kiipelissä ja se ilmestyi samana vuonna kuin Länsi-Saksan liittokansleri Willy Brandt ja Neuvostoliiton pääministeri Aleksei Kosygin allekirjoittivat Moskovassa maiden välisen hyökkäämättömyyssopimuksen.

eli millon?

Vierailija

Samana vuonna kun oli kulunut kymmenen vuotta vuodesta 1960. Hiukan vähäjärkisille voin kertoa että se oli 1970!! No niin seuraava kysymys!

Vierailija

Enhän minä tiedä tuommoisia ja luulen, että ihmiset eivät ole kovin kiinnostuneita tästä topasta. Sen takia ei juurikaan kukaan vastaa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!!

tiuli - 26.10.09 04:58 (ID 368589)

Lainaus:

Roope Ankka12 - 26.10.09 04:46 (ID 368555)

eli millon?

Hahha! Tälle repes.. Et sitten vuodenaikaa kertonut xD reps!

:D

Tässä helppo:

Paljonko Roope maksoi 24 karaatin kuusta ?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!!

Ankkarock - 26.10.09 06:52 (ID 368919)
Lainaus:
Re: Re: Re: Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!! tiuli - 26.10.09 04:58 (ID 368589)
Lainaus:
Re: Re: Kysy kysymys Juppe-setä vastaa!!!! Roope Ankka12 - 26.10.09 04:46 (ID 368555) Ensimmäinen numero oli Mikki kiipelissä ja se ilmestyi samana vuonna kuin Länsi-Saksan liittokansleri Willy Brandt ja Neuvostoliiton pääministeri Aleksei Kosygin allekirjoittivat Moskovassa maiden välisen hyökkäämättömyyssopimuksen.
eli millon?
Hahha! Tälle repes.. Et sitten vuodenaikaa kertonut xD reps! :D Tässä helppo: Paljonko Roope maksoi 24 karaatin kuusta ?

V:kourallisen kallioperää peittävää irtomaakerrosta

Vierailija

Kysymykseni siis poistettiin jostain kumman syystä...

No, kysynpä toisen kysymyksen:

Kuka on eniten elokuvissa esiintynyt ihminen?

Vierailija

Budjettivaje: mikä on esiintynyt eniten elokuvissa?

Juppe-setä: Olen aivan varma, että se oli joku ihminen...

Ei kaikilla maailman sedillä ole omaa topicia vain parhaalla eli minulla, vanhalla kunnon Juppe-sedällä. Ps: En oikeasti ole vanha olen vasta 5-vuotias...

Vierailija

Lainaus:

Roope Ankka12 - 30.10.09 05:34 (ID 372251)

Budjettivaje: mikä on esiintynyt eniten elokuvissa?

Juppe-setä: Olen aivan varma, että se oli joku ihminen...

Ei kaikilla maailman sedillä ole omaa topiciavain parhaalla eli minulla, vanhalla kunnon Juppe-sedällä. Ps: En oikeasti ole vanha olen vasta 5-vuotias...

Saanko huomauttaa arvon "Juppe-setä", ettet vastannut kysymykseeni, vaan muutit sitä itsellesi paremmaksi ja vastasit täysin riittämättömästi. Etkö siis tiedä vastausta?

Vierailija

Voisitko siis ystävällisesti vastata kysymykseen, kuten kuuluukin? Minua nimittäin kiinnostaisi selvittää "Juppe-sedän" tietämystaso.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat