Koulu leikki.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä olen opettaja ja joku toinen saa kanssa olla.Sitten muut on oppilaita.Aineet vaihtuvat päivittäin..Eli kysyn kysymyksen aineesta.Ja oppilaat vastaa.Ekana vastannut oppilas saa kysyä kysymksen.Jne...

Luku järjestys:

Maanantai:Uskonto

Tiistai:Matikka\Jones Duckin Kuvis klo 18:30 alk.

Keskiviikko:Historia.

Torstai:Urheilu

Perjantai:Musiikki.

Viikonloppu:Aihee vapaa.

Koulun sääntöjä:

Ei saa haukkua.

Ei koulukiusata

Jos toinen sanoo vahingossa hupsun vastauksen,ei saa pilkata.

Laskimet pois.

Kuvis säänöt:Eli kuvis menee näin:

Voit valita vapaasti kuvan, ja piirtää sen merkeillä ja kirjaimilla. Annan joka tunnin jälkeen arvosanan jokaiselle oppilaalle joka tähän osallistuu. Muistakaa myös kertoa, mitä kuva esittää! Selvää?

Eka kysymys: 12+12345??

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Mä haluan kanssa olla ope M.U.K!!!!!!!!!!

Käykö että olen vaikka musiikin ope? Pliide... Niin ja tuon laskun tulos on 12357, jos oikein nyt hoksottimeni laskivat.

Vierailija

Kiitti M.U.K!!!!!!!!!!!!, vaihdoin tuon otsikon nyt. Eli matikan kysymys? Sanotaan vaikka 0x0. Helppohan tuo on, vain törppö ei tuota osaisi.

Vierailija

M.U.K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, näyttää siltä että tänne ei oppilaita kauheasti tule. Kuitenkin tuohon vastaus on 10. Käykö että mä olen sitten ihan virallinen musan ope? Ja haluaisin tänään pitää yhden oman tunnin, liittyy vähän kuvikseen. Kävisikö tuo mun "oma tunti"?

Vierailija

Mietin ihan että jos tälle päivälle illaksi voisi laittaa kuviksen. Vaikka 18:30 alkaisi ja loppuisi sitten ajan loppuessa. Kuulostaisiko tuo hyvältä?

Vierailija

Laitan kuvis-säännöt nyt, koska mulla on illalla treenit ja en silloin alkuun pääse. M.U.K!!!!!!!!!!!!!!!!, viitsisitkö laittaa muille muistutuksen että lukee tämän? Eli kuvis menee näin:

Voit valita vapaasti kuvan, ja piirtää sen merkeillä ja kirjaimilla. Annan joka tunnin jälkeen arvosanan jokaiselle oppilaalle joka tähän osallistuu. Muistakaa myös kertoa, mitä kuva esittää! Selvää? No, kuvis alkaa sitten 18:30. M.U.K!!!!!!!!!!!, jos joku kysyy jotain, voisitko vastata sitten kymysykseen? Ja jos tulee semmoista mitä ei näissä säännöissä näy, vastaan sitten kun pääsen.

Vierailija

No huhhuh! En tiedä! En ole kovin matemaattinen ihminen! Todistuksessa olikin matikka 7.. Hmm.. Voisinko tulla opeksi? Tulen __ehkä__ opeksi, jos aikatauluni antaa periksi. Siis jos käy, että tulen __ehkä__ opeksi..

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat