Halloween

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä voitte kertoa Halloweenin liittyviä juttuja ja muuta semmosta.

Sivut

Kommentit (23)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Halloween ei näy mitenkään elämässäni. Tietenkin uutisissa aina vähän näkee Halloweenin viettoa Amerikasta, kun he esim. hankkivat kurpitsoja. Ja Suomessa tulee Halloween-aikaan kauhuelokuvia.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Halloween

Fanny. - 28.10.09 04:19 (ID 370496) Onks se joku kauhuleffa? Itse pidän Halloweenista ja varsinkin juhlista joihin voi pukeutua.

Kyllä. Se on kauhuleffa. Itse en mitenkään erikoisemmin Halloweenia aio juhlia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Halloween

Fanny. - 28.10.09 04:19 (ID 370496)

Onks se joku kauhuleffa? Itse pidän Halloweenista ja varsinkin juhlista joihin voi pukeutua.

Joo se on kauhuleffa ja mäkin tykkään semmosist juhlist.

Vierailija

Ihan kiva juhla halloween kyllä on, mutta en varmaan aio juhlia sitä mitenkään.

Se kyllä on kivaa, että halloweenin aikaan tulee paljon kauhuleffoja (rakastan niitä).

Vierailija

Tuskinpa minä mitään ostan, sillä se on vain krääsää.. Ja en myöskään juhli juhlaa enkä katso kauhuleffoja.

Vierailija

Tänä vuonna taidetaan pitää vain ihan pikkuset halloween-kekkerit, vaikka se ei meille mitenkään kovin yleistä ole ollutkaan. :) Äiti taitaa piilottaa yllätyspussit jonnekkin, ja minä + veljeni saadaan varmaankin etsiä ne. Jotain tämmöistä on suunnitelmissa, ei sen kummoisempaa.

Aika kummallista kyllä, että pyhäinpäivä on melkeinpä samaan aikaan kun tämä halloween. No siitä huolimatta, hAuSkAa HaLlOwEeNiA kAiKiLlE! =D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hauskaa hallowenia kaikille jo etukäteen! Tulen varmasti kyllä toivottamaan Hallowenia teille sitten oikeanakin päivänä, mutta onhan se kai sallittua toivottaa jo etukäteen.

Onneksi täällä Suomessa ainakaan EI taida kukaan/ketkään lähteä Hallowen-päivän iltana kiertämään talosta taloon karkkien perässä...! ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Äh tämä on niin TURHAJUHLA että kaiken maailman trollei ketkä tulee ovelle ''Karkki tai Kepponen'' ja jos ei namia anna niin seuraavana päivänä huomaa että autontuulilasi rikki lekalla hakattu.

En siis ollenkaan pidä Hillowaanista!

Vierailija

Pakko nähdä se perjantai 13!Täytyy vain kerätä popparia ja namuja tarpeeksi myöhään niin varmasti elokuva maistuu.Aijonkin muuten katsoa Simpsonit Coca-Colan ja namujen kanssa.MAISKIS!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat