Arild Midthunin jatkis alkaa!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankan numeroissa 44-46 saamme ihailla Arild Midthunin kolmi-osaista jatkista!!!Elikkä tässä topicissa puhummekin Arild Midthun-jatkiksesta!!!

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Se jatkis alkaa tänää! Mä odotan iha hirveest et posti tuo sen!Oon käyny laatikolla ainaki 6 kertaa eikä oo siel!

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Otas iisisti nii aika menee nopee ;D. Ittee se ei kiinnosta. Ite oon lukenu noin 200 taskarii ja kaikkee muuta nii paljo en ees lue akkarii,tai iha mitä vaa jonka ostan nii noin yli 3kuukauteen oston jälkeen. Johtuu siitä että en jaksa koska olen luultavasti lukenut aku ankkaa aivan liikaa :D. Menin nukkuu klo 9 ja luin akkarii klo.12 ASTI.Heräsin enne klo.5 aamul lukee aku ankkaa ja ylös nousin klo.7 AINA TOMMOSTA!JOKA PÄIVÄ!Mut ei enää. Kyllä mä kuiteski Akuja kerään ;D.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Arild Midthunin jatkis alkaa!!!

Kolmas Caballero - 28.10.09 02:32 (ID 370387) Hlöpölö!Vihdoinkin palasit sivuille!

Mite nii palasin?

Vierailija

No, kyllähn sarja varmaankin menee, Midthun kun on yksi lempipiirtäjistäni. Käsikirjoittaja Lokling taas on aivan uusi niinkuin hän tuossa sivulla 2 haastattelussa mainitsikin, mutta mitä nyt vähän sarjaa olen ehtinyt selailla, ihan hyvin hyvin kaverin ensimmäinen ankka-käsikirjoitus on onnistunut. Pitkä se ainakin on. Joten, nyt vain lukemaan eka osa ja odottelemaan sarjan kahta seuraavaa osaa!

Vierailija

Onhan se hyvä, mutta jos oikein muistan, niin Norja oli osa Tanskaa ja Ruotsin pitäisi olla pelkkä Ruotsi eikä Ruotsi-Suomi, koska Suomihan oli vain osa Ruotsia ja Ruotsin vallan alla, eikä valtioliitossa sen kanssa, kuten Ruotsi ja Tanska Kalmarin unionissa, johon kuuluivat sen takia myös Suomi ja Norja.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Se on oikeasti Ruotsi-Suomi. Niin sanoo meiän hissan ope joka on historian maisteri. Minä veikkaan että se oli Ruotsi-Suomi koska Suomi oli ollut itsenäinen valtio ja se oli iso osa Ruotsia. Ja se tarina oli ihan mahtava minun mielestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat