Foorumilla liikaa aiheita!!!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen itse huomannut, että foorumille tulvii uusia aiheita joka minuutti. Olen itsekkin aktiivinen uusien aiheiden tekiä (mm. Olla kuin ei olisikaan, Keksi nimi taskarille!!! ja pudota huonoin hahmo). Täällä voi keskustella aiheuden koko ajan kasvavasta määrästä ja haluaisin myös tietää onko joku tutustunut omiin keskusteluihini. Niitä voitte kommentoida ja antaa palautetta.

Kommentit (4)

Vierailija

Sehän on vain hyvä omalta kannaltani. En tunne itseäni hyödyttömäksi, sillä tykkään vastailla viesteihin. Moni tekee aivan hyödyttömiä aiheita.. Ja itse en ole aktiivinen aiheentekijä vaan olen aktiivinen viestinvastaaja.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Esim.tälläiset: "Onko Aku hyvä hahmo"- topicit ovat todella turhia. Lisäksi on monia muitakin topiceja ja keskusteluja,joissa ei ole päätä eikä häntää.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Foorumilla liikaa aiheita!!!!!!!

Sohvaperuna - 28.10.09 06:17 (ID 370749)

Esim.tälläiset: "Onko Aku hyvä hahmo"- topicit ovat todella turhia. Lisäksi on monia muitakin topiceja ja keskusteluja,joissa ei ole päätä eikä häntää.

Totta, kyllä kai Akkarista voi järkevämpiäkin aiheita keksiä kuin tuollaisia ns. VS-ketjuja. Monet aiheet ovat tosiaan ihan hyödyttömiä, ja vain kirjoittamisen halussa keksittyjä. Itse olen laiska kirjoittamaan uusia aiheita, pikemminkin tykkään vastailla muiden keskusteluihin.

Oho! Tulipa siinä asiaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat