Kerro itsestäsi

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Tälläinen on jo, mutta se on vajonnut jo johonkin voorumin syövereihin.

Tässä olisi ideana kertoa itsestään, mutta ethän paljasta mitään henkilökohtaisia tietoja!

Minäpä aloitan.

Olen tavallinen heebo, asun jossain päin suomea.

Pidän mökillä olemisesta, kun se on nyt remontoitu ja siellä asumme paljon talvisinkin.

Katselen paljon televisiota, etenkin Myytinmurtajia ja usein elokuvia.

Myös lentokoneet ja ilmailu yleensä kiinnostaa;)!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Moi!

Olen nuori, tummahiuksinen tyttö ja asun Suomessa!

Harrastan tanssia

Tykkään olla kavereitteni kanssa ja lukea. Erityisesti rakastan lukea Twilight:jä!!!!!!:D:);)

Inhoan!: Historian opeani, kiusaajia, idiootteja ja "vakiksia" eli liian vakavia tyyppejä!!!

Siinä on pikakuvaus minusta itsestäni!!

P.S RAKASTAN kirjoja ja eläimiä!!!:D

Vierailija

Heipä hei! Minä len AkutykkääIineksestä ja asun jossain päin suomea, kysy nollakakkosesta. Pidän tietokoneella "pelaamisesta" ja chattailla. En tykkää juurikaan lukea kirjoja, paitsi Aku Ankkoja, taskareita sun muita ankka tuotantoja. Televisiosta en katso juurikaan mitään muuta kuin Simpsoneita ja joskus jonkun elokuvan. Itseäni ei juuri mikään kiinnosta, paitsi pelaaminen ja chattailu. :D

No siinä pikapikapikapikapika-kelaus minusta :)

Vierailija

Hello my frends!Olen ruskea hiuksinen poika joka asuu levillä.Tykkään katsoa TV:tä paljon mutta hirveästi ulkoilen.Minulla on ruskeat silmät ja iho on tavallinen.Tykkään paljon lukea ja käydä koulua ja piirtää.Minulla on 7-isoveljeä.Viisi isosiskoa ja kolme pikkusiskoa.Minä tykkään harrastaa uintia,sulkapalloa,salibandya,koripalloa ja monia muita.Olen tilannut Aku Ankkaa vuodesta 2004.TYkkään paljon painia isoveljeni kanssa ja käydä hiihtämässä.Synnyin kesäkuussa 2000 ja päivä oli 28.Nähdään.

Vierailija

Hei vaan kaikille. Tässä tulee nyt muutama asia minusta:

Tykkään piirtämisestä ja lukemisesta paljon. Luen kaikenlaista, mutta enimmäkseen fantasiaa.

Lemppariurheilulajini ovat sulkapallo, pesäpallo ja ultimate. Sulkista pelaan kesäisin takapihalla melkein joka päivä, pesistä serkkujen tai kavereiden kanssa ja ultimatea olen harrastanut. Kesällä pyöräilen, uin ja käyn joskus perheen kanssa melomassa kajakeilla. Talvella hiihdän ja laskettelen satunnaisesti. Ylipäänsä tykkään kaikesta, missä ollaan luonnossa tai heitetään palloa ja otetaan sitä kiinni : ) Tästä esimerkkinä on "Kahden tulen välissä"-peli (tai oikeastaan leikki), jota on joskus pelattu liikkatunnilla lämmittelyksi.

Nyt minulla on päälläni valkoiset legginsit (koska en halua pitää farkkuja vapaa-ajalla), valkoinen toppi, turkoosi toppi, turkoosit nilkkasukat, Teneriffalta ostettu rannekoru, jossa on valkoisia, turkooseja ja ruskeita helmiä ja pisaran mutoiset kultaiset korvakorut.

Olen hyvä koulussa ja keskiarvoni oli jouluna suunnilleen yhdeksän ja puoli. Lempikouluaineitani ovat tekstiili- ja puutyö, kuvis, köksä, matikka, englanti ja biologia. Ja fysiikka, jos puhutaan avaruudesta.

Meillä oli kaksi marsua, mutta ne ovat kuolleet. Nyt olemme hankkimassa frettiä, ja haluaisin todella sellaisen.

Ja arvostan niitä, jotka jaksoivat lukea tämän... :)

Vierailija

Minä olen kymmenvuotias poika, joka asuu noin sata kilometriä Oulun eteläpuolella sijaitsevassa kahdeksantuhannen asukkaan kaupungissa.

Pidän piirtelystä, mutten silti ole siinä kovin hyvä. Luen enimmäkseen Akkareita, Harry Pottereita ja Rick Riordanin kirjasarjaa, jonka ensimmäinen osa on Salamavaras.

Top 5- urheilulajini:

Jääkiekko

Salibandy

Jalkapallo

Koripallo

Pesäpallo.

Kuudenneksi jää lentopallo, seitsemänneksi uiminen. Hiihdosta en pidä laisinkaan. Kaverin kanssa kesäisin harjoitamme myös ns. "vetelyä" tai siksi me sitä sanomme. Toinen menee maaliin ja toinen yrittää saada maaleja. Yleensä pelaamme sählyn tai jäkiksen sekoitusta, mutta joskus myös jalkapalloa. Kesäisin käymme koulun kentällä potkimassa palloa.

Mielikouluaineeni ovat liikunta, kuvatyö ja puukäsityö.

Mieliruokani koulussa ovat kalapullat, riisi ynnä kanakastike ja uunimakkara. Kotona taas kotitekoinen lohikeitto, kotitekoinen perunamuusi ja kotitekoinen jauhelihakeitto.

Koulussa olen melko hyvä. Keskiarvoni oli noin 9.

Vierailija

Terve minä olen Lillen (niinkuin nimimerkissä lukee)

olen 13 vuotias poika ja käyn 7:mättä luokkaa...

Kotipaikkaani en kerro mutta asustelen etelä-suomessa. Arkeeni koulun lisäksi kuuluu Jalkapallo(9 vuotta olen sitä harrastanut) , postimerkkeily (toinen vuosi käynissä) ja Aku Ankka (Todella pitkä aika).

Pidän todella paljon Simpsoneista alaasteella minua kutsuttiin "simpsons friikiksi" .

Lillen nimimerkkini tulee kaukaa historiasta siis alaasteelta ja minua vieläkin koulussa siksi kutsutaan...

Lempi "ravintola" ruokani on Pita Kebab , tai tavallinen Kebab (riippuu hieman paikasta) muuten pidän aika paljon ruuasta paitsi koulu ruuasta.

Koulussa käy legenda minusta että minulla on pohjaton vatsa minun kokooni nähden koska syön todella paljon ja olen kuitenkin aika hoikka...

Nytten tuli muuten nälkä kun puhuin ruuasta täytyypä mennä syömään ;).

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

No tässä jonkinlainen kuvaus minusta itsestäni:

Eli siis olen 10v. Vaaleahiuksinen tyttö joka harrastaa hiihtoa ja pituushyppyä. Olen myös seuran kisoissa ikuinen kakkonen,(tänäänkin pitää mennä hiihtämään itsensä kakkoseksi) koska häviän aina yhdellä kaverilleni :( Ja pituuteni on noin 160 cm.

Lempi TV-ohjelmiani ovat Pako ja House.

Asun kotonani (heko heko, osta mopo) Siis siinä kaupungissa missä KHS on hiihtoseurana. Lempiruokani on yksinkertaisesti Villähteen kebabit ja sitten lempi kouluaineeni on liikunta (kaikki muu on tylsää, liikuntakin joskus) Itseasiassa suosikki "kouluaine" on välkät.

Ei sitten muuta olekkaan :)

Vierailija

Okei, tietoja minusta eli Ninnusta:

Olen 13.v. ja 7. luokalla. Asun Helsingin lähistöllä. Minulla ei ole siskoja tai veljiä.

Harrastan pianon soittoa, postimerkkeilyä (vaihtelevalla aktiivisuudella) ja Akkarin lukemista.

Lempiruokani on makaronilaatikko. Olen aika nirso, sillä en pidä esim. pinaattiletuista, sosekeitoista, minestronekeitosta, suolakurkuista, ananaksesta ja hillosipuleista.

Pidän TV-ohjelmista Housesta ja Hulluista japanilaisista.

Ei tullut muuta mieleen nyt.

:)Ninnu

Vierailija

olen kymmenen vuotias poika ja pelaan hirveästi tietokoneella.minulla ei ole lempiohjelmaa.vihaan koulua.Harrastuksia on minulla ollut kaksi mutta nyt ei yhtäkään.lempiruokani on pinaattikeitto.en tykkää riisistä(paitsi jos on tulista kastiketta).

Vierailija

Olen ala-astetta käyvä tyttö(Kuitenkin ylempänä kuin neljännellä), joka on hulluna W.i.t.c.h.iin. Omistan kissan, joka asuu mummoni luona, sillä vanhempani eivät antaneet ottaa sitä kerrostaloon. En piittaa muodista pätkän vertaa ja ruskea tukkani on melkein aina takussa. Asun Kaakkois-Suomessa. Harrastan erään kielen opiskelua, (jos olet lukenut "Kieli-leikki" topicia arvaat kyllä mitä) tanssia ja kahden soittimen soittamista. En ole ihan niitä hoikimpia ja inhoan urheilua (Myös televisiosta katseltuna). Huoneeseeni et haluasi astua, jos olet siisteysintoilija. Kerään minitaskareita ja taskarin parhaita, mutta en tilaa Aku Ankka-lehteä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kerro itsestäsi

Ninnu - 30.03.10 03:28 (ID 496478)

Okei, tietoja minusta eli Ninnusta:

Olen 13.v. ja 7. luokalla. Asun Helsingin lähistöllä. Minulla ei ole siskoja tai veljiä.

Harrastan pianon soittoa, postimerkkeilyä (vaihtelevalla aktiivisuudella) ja Akkarin lukemista.

Lempiruokani on makaronilaatikko. Olen aika nirso, sillä en pidä esim. pinaattiletuista, sosekeitoista, minestronekeitosta, suolakurkuista, ananaksesta ja hillosipuleista.

Pidän TV-ohjelmista Housesta ja Hulluista japanilaisista.

Ei tullut muuta mieleen nyt.

:)Ninnu

Katsos , olet melkein samanlainen kuin minä... siis minäkin olen 13 vuotias , ei sisaruksia jne. on melkein kaikki sama vaan että en harrasta pienon soittoa ja minä taas syön vähän kaikkea mitä "nokan" eteen tulee...

Lillen-Oma tarkempi esittely edellisellä sivulla-

Vierailija

Olen tälläinen Hyvinkäällä asuva kiharahiuksinen poika, joka pitää mangasta, Aku Ankasta ja urheilusta. Joku oli tehnyt top-5 urheilulajilistan, niin minäkin voisin tehdä:

Top-5:

1.)Pesäpallo

2.)Salibandy/sähly

3.)Tennis

4.)Jalkapallo

5.)Jääkiekko

Pelaan pesäpalloa Hyvinkään Tahkossa.

Kuuntelen System Of A Downia ja Metallicaa. Harrastan myös musiikkia ja kuvataidekoulua, sekä käyn joskus pelaamassa sählyä.

Lempimangasarjojani ovat mm. Naruto, FMA, Bleach ja salapoliisi Conan.

Minulla on maitoallergia. Minulle ei käy myöskään Hyla eikä laktoositon. Minun täytyy juoda soijamaitoa, ja tottakai kun olen siihen tottunut, niin onhan se hyvää. En voi myöskään syödä suklaata, ja vaikka onkin maidottomia suklaita, en pidä niistä.

Eiköhän tuossa ollut jo tarpeeksi paljastuksia minusta..?

Ciao!

Joope Ankka
Seuraa 
Liittynyt30.4.2010

olen tällainen Oulussa asuva kihara tukkainen poika. pidän erityisesti eläimistä ja fantasiapeleistä.

tykkään lukea mangaa ja aku ankkaa. pidän paljon suklaasta ja lakusta.

olihan tässä jo tarpeeks

Vierailija

terve, olen suomalainen vaalea hiuksinen poika ja asun jossain päin suomea. tykkään piirtämisestä, sarjakuvien lukemisesta ja näteistä tytöistä.

Vierailija

Juu..oon 13 vuotiass tyttö suomestt.. (: Harrastan salibandya ja jalkapalloa ja tykkäänn olla mun koirankaa.. (: rakastan lukee aku ankkaa.. paraslehti? (:

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat