Kiitos..

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Topici kaikille joita haluaa kiittää..näiltä sivuilta.

Minä kiitän:

Akupediaa koska sain sieltä hyviä kysymksiä AkuAnkka visaani.

Ankkafani315:Kiitos niiden ngf topicien hautaamisesta!

Kaikkia:Iloisesta keskustelusta!

Ja kiitos AkutykkääIineksestä kun tulit tänne koko sivulle.

Kommentit (13)

Vierailija

Minä kiitän kaikkia mukavista keskusteluhetkistä! Lisäksi kiitän häntä/heitä jotka ovat luoneet tämän sivuston.

Vierailija

Minulla on myös ollut mukavaa näillä sivuilla ja kiitän kaikkia joiden kanssa olen keskustellut.Kiitos myös sinulle Merakastammeankkaa,M.U.K.,Silakka ja tonnikala.

Vierailija

Kiitos kunniasta MRA! :) Nyt muuten tässä samalla ilmoitan, että en pääse enään siinä 18.00 jälkeen, koska menen mamin kansa leffateattariin. :)

Itse kiitän.. kaikkia!

PS: Nyt on VIIMEINEN päivä äänestää lokakuun ankkahankkijaa ja jospa viittisitte käydä Ankkahankinta osiossa ja äänestää minua, niin olen todella iloinen.

käyttäjä-597
Seuraa 
Liittynyt9.9.2009

kiitokseni kaikille!

erityiskiitos myös AkutykkääIineksestä:lle! hauskoista hetkistä joista tulemme varmaan jatkossakin kamppailemaan! se on aamun ensimmäinen & illan viimeinen! p.s. hyvä topic!

erityiskiitos myös muille! hyvää perjantaita! :]

Vierailija

Lainaus:
Re: Kiitos..

ninus - 30.10.09 04:55 (ID 372174)

kiitokseni kaikille!

erityiskiitos myös AkutykkääIineksestä:lle! hauskoista hetkistä joista tulemme varmaan jatkossakin kamppailemaan! se on aamun ensimmäinen & illan viimeinen! p.s. hyvä topic!

Kiitos palautteesta ninus! Ja mukavaa, että tykkäät siitä topasta. Ja kiitos samoin, hyvää perjantaita sinne myös!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä haluaisin kiittää Hermanni313:a, fugea ja Budjettivajetta mukavista keskustelutuokioista, ilman hyviä kavereita viihtyminen kärsisi.

Ja kiitän myös _Wonderlust_ia siitä että hän on suhtautunut muhun mukavasti ja myös tarpeentullen ojentanutkin mua. Mä en aina osaa olla järkevä. :D

käyttäjä-597
Seuraa 
Liittynyt9.9.2009

Lainaus:
Re: Re: Kiitos..

AkutykkääIineksestä - 30.10.09 04:56 (ID 372179)

Lainaus:
Re: Kiitos..

ninus - 30.10.09 04:55 (ID 372174)

kiitokseni kaikille!

Kiitos palautteesta ninus! Ja mukavaa, että tykkäät siitä topasta. Ja kiitos samoin, hyvää perjantaita sinne myös!

kiitos samoin! tämä on muuten 300:s viesti!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Haluan kiittää ensinnäkin tämän sivun tekijöitä ja käyttäjiä mainioista hetksitä täällä. Sitten haluan kiittää Ankkarockia koska hän on keksinyt varmaan 70% kaikista visailuista ja leikeista. Seuraavaksi haluan kiittää Rosa4thewin:iä kun keksi Off-Topicin ja Ohje Topicci Topiccien tekoon.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Haluan kiittää AA.fi:n tekijöitä ja ehdottomasti kaikkia käyttäjiä täällä, jokaisella on jotain hyvää.

Erityismaininnan kuitenkin minun taholtani ansaitsevat Ankkafani315 asiallisesta ja järkevästä käytöksestä ja toisten auttamisesta, Akutykkääiineksestä hyvästä kirjoitusasusta ja sisältöpitoisista kirjoituksista ja Rosa4Tehwin loistavista topiceista ja asiallisuudesta.

Kiitos kuitenkin kaikille.

Vierailija

Ihan tulee tippa linssiin, kun lukee näitä perusteluja :) Hyvä vain, että moni kiittää minua! Yleensä kyllä kirjoitan nettisivuilla tällälailla: moi mitä kuuluu? Tollein niinkuin aika epäselvää kun ei ole ISOJA alkukirjaimia, pilkkuja ja pisteitä. Mutta tämä sivu on ollut poikkeus. :) Noh, parempi vain, että monet tykkää minun kirjoitusasustani.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat