Jääkiekko-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa keskustellaan kaikkea lätkään liittyvää.Elitserienin,NHL:n,AHL:n,KHL:n,SM-Liigan ja kaikkien muittenkin liigojen tapahtumista!Ja tottakai täällä saa keskustella maajoukkueista,varsinkin nyt kannattaa tulla tänne koska on OLYMPIA-kisat muutamien viikkojen päästä.Minä ainakin muistan viime kisat (2006),kun suomi ikävä kyllä hävisi ruotsille 3-2.Tässä olis mun Olympia-ryhmä:

T.RUUTU-M.KOIVU-N.HAGMAN

K.TIMONEN-P.NUMMELIN

T.SELÄNNE-S.KOIVU-V.PELTONEN

S.SALO-T.LYDMAN

O.JOKINEN-N.KAPANEN-J.JOKINEN

V.KOISTINEN-J.PITKÄNEN

S.KAPANEN-V.FILPPULA-V.LEINO

M.SEIKOLA-T.LAAKSO

Valmentaja:Jukka Jalonen

Kommentit (13)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Jääkiekko-topic

Mortti ja Vertti - 31.10.09 08:35 (ID 372651)

Oi!Anteeksi!Luulin ettei tietokone ole ottanut tuota alku viestiä!

Nohh..kaikille sattuu..ja voin paljastaa että mulla on Teemu Selänteen juliste:)

Vierailija

Lainaus:
MeRakastammeAnkkaa:

En pidä jääkiekosta koska se on vaan niin väkivaltaista.

Itsekin olen jo miettinyt, että miten jääkiekosta on nykyään tullut niin väkivaltainen : O. Eräs jääkiekkoa harrastava luokkalainenkin on melko väkivaltainen. Hän sanoo, että jääkiekko olisi tylsää ilman tappeluita. Elikkä hän ei harrastaisi sitä ilman väkivaltaa. kuutisen vuotta sitten vielä seurasin innolla jääkiekkoa, vaan empä enää...

Vierailija

Jeh.. Itsekin seurasin aikoinaan jääkiekkoa, mutten enään. Kaikista turhista asioista rupeaa tappelemaan. Eikö jääkiekko pelaajat tykkää enään pelaa rehtiä peliä vai pitääkö alkaa heti tapella, jos toinen joukkue tekee maalin tai jostain muusta hyödyttömästä.

Vierailija

Mä seuraan edelleen ja mä meen kattoo Jyp-Tappara peliä tänään Synenergia-areenalla. (Kirjotinko oikein äskön?) Kertokaa jos kirjotin väärin ja miten se pitäis kirjoittaa!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miksi ihmeessä on TAAS pitänyt tehdä jääkiekosta erikseen topic/keskustelu, kun on jo olemassa erikseen kaiken kattava Urheilu-topic. Urheilu-topicissa sitä pitää puhua jääkiekosta, ei erillisissä Jääkiekko-topiceissa!! On siis turhaa tehdä erikseen jokaiselle lajille tai liigalle/sarjalle omaa topiccia, kun on olemassa kaikkien lajien yhteinen Urheilu-topic. Ei hajauteta keskustelua liikaa! Niin foorumi ei täyty liikaa kaikenlaisista pikkutopiceista.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Olen osittain samaa mieltä Donaldin kanssa mutta ETKÖ SINÄ DONALD VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ ETTÄ URHEILU-TOPICISSA KAIKKI VAJOAA!!!!

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

ALAS!

Mutta ei silti kannata taas tedä topicia TÄSTÄ aiheesta.

Vierailija

Unohdit Extra ja Del liigat. ;) Minusta on hienoa että lätkällä on oma topic sillä olen aivan hulluna siihen. Urheilu topicissa käydään kaikkeen urheiluun liittyviä juttuja täällä vain kiekkoon.

::.timippa11.::

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Jääkiekko-topic

AkutykkääIineksestä - 31.10.09 09:07 (ID 372690) Jeh.. Itsekin seurasin aikoinaan jääkiekkoa, mutten enään. Kaikista turhista asioista rupeaa tappelemaan. Eikö jääkiekko pelaajat tykkää enään pelaa rehtiä peliä vai pitääkö alkaa heti tapella, jos toinen joukkue tekee maalin tai jostain muusta hyödyttömästä.

Öhm, tähän asiaan on pakko kommentoida. Tuolla tasolla pelatessa ei enää jaeta palkintoja reilusta pelistä, sen olen itsekin huomannut jalkapalloa pelatessa. Tärkein päämäärä on voitto ja siihen pyritään keinoja kaihtamatta. Tappeluita tulee koska niitä annetaan pitää. Luulisin että jalkapallossakin tulisi moisia tunnekuohun takia, mutta siinä moinen antaisi sinulle pitkän peli kiellon ja mahdollisesti sakkoja.

Olen myös yhtä mieltä että jalkapllon ja jääkiekon kaltaiset aiheet ansaitsevat oman topicin, sillä Urheilu-topicissa aihe vajoaa ja se unohdetaan suht pitkäksi aikaa.

Vierailija

No ketkäs kaikki ovat TPS kannattajia? kysyn tätä sillä itseäni harmittaa että Leggio lähtee tepsistä. (Tieto on jo aika varmaa) Keitä muita tämä jenkki vahdin lähtö harmittaa?

::.timippa11.::

Vierailija

jääkiekko muka väki valtaista siinä vain taklataan välillä ja MM kisoissa Jarkko Immonen avasi saksalais pelaajan kaulan ja pääsi kahella minuutilla.Katon youtubesta melkein joka päivä jääkiekko rankkareita.oon kokeillu itsekkin kannattaa kokeilla oon kyl vetäny sillai vaan sähly mailalla.se on aika helppoa eikä haittaa vaikka ei ois koskaan koittanu koska se on silti helppoa. meet vaan lähelle maalia heilauta mailaa puolelta toiselle ja lauo ni se on salaman nopeasti maalissa.jos osaat ilmaveivata se on helppoa kuin kävely tai en mä tiiä ku en osaa itsekkään koko hommaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat