Arvostele edellinen kirjoittaja hymiöllä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noh, täällä on varmana paljon näitä arvostele sitä ja tätä topicia, mutta tämmöistä topicia ei löytynyt hausta. Eli siis leikin ideana on arvostella edellinen kirjoittaja hymiöllä, mutta mieluummin jotakin muutakin kuin pelkkä hymiö. Vaikka pieni perustelu jos kävisi? Ja jos pelkäät, että sinulle sanotaan, että olet huono tai jotain semmosta, niin älä osallistu. Seuraava antaa hymiön, minusta minkälainen kirjoittaja olen. Tässä on pieni lista, mitä kukin hymiö tarkoittaa:

:D = Mahtava kirjoittaja

:) = Hyvä kirjoittaja

:( = Enpä tiedä.. Jotain siltä väliltä

:s = Huono kirjoittaja

:@ = Ärsyttävien viestien kirjoittaja

:] = Hyvä ja mukava kirjoitaja

:[ = Riitaisa kirjoittaja / vihainen kirjoittaja

;) = Vink, Vink! Parempi kuin hyvä käyttäjä

:o = Hämmästtyttävän hyvä kirjoittaja

Muitakin hymiöitä voi toki käyttää, mutta kertokaa niiden merkitys! Itse en muista kuin nuo hymiöt. Ja toivon, että kukaan ei pahoita mieltä siitä, että jos joku laittaa :s jonkun kirjoittajan perään taiko mitä nyt laittakkaan. Eli siis lähtisikö peli käyntiin ILMAN, että kenellekkään tulee paha mieli? Jos lähtee, niin hyvä.

//Anteeksi muuten nuo uusien hymiöiden merkit.. Jos keksitte paremman mitä tarkoittaa ;) niin kertokaa niin lisään sen tähän listaan.

Julistan pelin alkaneeksi... NYTTEN!

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

:) Hyvä kirjoittaja. Olet hyvä kirjoittaja, koska olet aktiivinen ja hauska. On mukavaa, kun täällä on näin aktiivisia jäseniä kuin sinä. Lisäksi olet vastannut minun topiceihini ja viesteihini mikä on mukavaa.

Vierailija

:) Itsekin olet hyvä kirjoittaja ja muistan sinut monesta hyvästä topiicista ja sinäkin olet aktiivinen käyttäjä.

Vierailija

Noh.. Oletteko lukeneet aloitusviestiä? Pieni perustelu edes! Edes yksi rivillinen eikä pelkästään hymiöitä, jookosta?

PS: Tarkoitan VAIN niitä, ketkä ovat laittaneet pelkän hymiön perään eikä mitään muuta.

Vierailija

En tiedä sua niin hyvin, mutta näin äkkiseltään tällaisella "pika miettiemisella" sanoisin että olet :) Hyvä kirjoittaja, vaikutat aika iloiselta ja mukavalta tyypiltä! :D (tyypiltä?! olisin yhtä hyvin voinu sanoa vaikka jotain muutakin! Tuhma Frizzel!) XD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat