Mitä asioita keräilet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä keräilen jääkiekko otteluiden otteluohjelmoja(se on lappu missä lukee pelaajat jne.)Tällä hetkellä niitä on 893.Entä te?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Keräilen (tai aloitin keräilyn) paperinukkeja. Yritän saada niitä monta, toistaiseksi kokoelmassa on yksi setti, hankittu Turun linnasta...

Vierailija

Minä taas pienenä keräilin Duelmasters ja Pokemon-kortteja.Nykyään häpeän kun kuulen sanan Duelmasters tai Pokemon.

Vierailija

Hei!Tossahan on Ilo-97!Äärettömän iso kiitos siitä kun sillon kannustit minua jatkamaan täällä.Loput kiitokset voit lukea pulinoista 5-9 sivuilta.Tulin toissapäivänä takaisin.

Vierailija

Itsekin keräilin pienenä Pokemon ja Duelmasters kortteja. Minulla on vielä n. 200 Duelmasters korttia, mutta en tee niillä mitään. Mutta pääsääntöisesti kerään taskareita ja Roope-setiä.

Vierailija

Mulla on paljon keräilykohteita. Mä keräilen pullonkorkkeja,karkkipapereita,kuulia ja ennen keräsin pkemonkortteja ja duelmasters kortteja. Mutta nykyään miuta ei kiinnosta semmoiset pahvikortit. Ja mitä niillä oikeastaan tekee? Meinas unohtua että keräilen myös Aku Ankkoja mulla on niitä 280.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat