Kuka on paras keskustelija

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kuka on mielestänne paras keskustelija?

Mielestäni Akuhullu97.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Enpä tiedä. Täällä ei juurikaan ole minunlaisiani eli:

-Lähettää TODELLA usein viestejä

-On koko aika koneella AA:n sivuilla ;)

Minunlaista keskustelijaa ei ole, mutta ehkä on ollut! Olenhan lähettänyt under in a month yli 2100 viestiä!

PS: Jos tuli spämmi posti, niin sorry! Firefox urputtaa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuka on paras keskustelija?

Zaku Zankka - 01.11.09 08:58 (ID 373947)

Kai se toi Akutykkääiineksestä tai Akuhullu97

Kiitos, Zaku Zankka. Olen varmaan (ehkä) tämän foorumin ja paikan ensimäinen, joka on lähettänyt alle kuukaudessa yli 2000. viestiä.. Monilta menee ikuisuus saada tämän verran, mutta ei se viestimäärä ole tärkeä vaan laatu.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kuka on paras keskustelija?

Jertte - 01.11.09 09:55 (ID 374110)

En ole ainakaan minä. Mutta minusta kaksi parasta ovat AkutykkääIineksestä ja adc jos toi meni oikein.

Meni muuten oikein, paitsi se on adz ei adc ;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuka on paras keskustelija?

aatk 157 - 01.11.09 10:04 (ID 374133)

akutykkääiineksestä ja adz ovat hyviä.Itse en ole kovin hyvä.

Älä sano, että et ole kovin hyvä! Lähetä viestejä, mutta asiallisia ja hauskoja!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Re: Re: Re: Kuka on paras keskustelija?<br /><br />AkutykkääIineksestä - 01.11.09 09:19 (ID 374002) [quote kirjoitti:
Olen varmaan (ehkä) tämän foorumin ja paikan ensimäinen, joka on lähettänyt alle kuukaudessa yli 2000. viestiä...

Et ole. Sivujen kultakaudella (kesä 2008) sen tekivät mm. minä, MaD, Sami, adz, Djlordi, Af1, Ankkarock, Otto-Ankka, Af1, Tukedi, Siru, Frodo...

Vierailija

Kiitos Ankkafani!

Ai viime vuodella? :o Mutta mitäs nyt on tapahtunut? Kukaan noista listalla olevista ei ole juurikaan enään paljon online. Noh, sitten kai olen tämän vuoden ensimäinen joka sai yli 2200. alle kuukaudessa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat