Eniten kehittynyt käyttäjä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta Jertte on kehittynyt eniten.

Kommentit (15)

Vierailija

Siteeraten Jertteä: Turha keskustelu. Kiinnitä huomiota alkuviestiin. Pelkkä: Minusta Jertte on kehittynyt eniten ei ole aloitus viesti. Sinun pitäisi kertoa tämän äänestyksen säännöt ja muu tarpeellinen. Sitten asiaan:

Itse äänestän Shinonia, koska nämä "spämmiviestit"ovat loppuneet.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kyllä se on Sami-96... Alkuaikoina Sami dubbasi, ei käyttänyt isoja alkukirjaimia ja kirjoitti yhden sanan viestejä yms...

Nyt Samin viestit ovat erittäin loistavia. ;)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nooh.. Sami on muuttunut paljon, Aankkafani1 myös, aluksi hän spämmäsi ja nyt hän on yksi parhaimmista..

Minun puolestani minä itse olen kehittynyt paljon, pisin viestini rekkaamispäivinäni oli "joo kyllä on".

Vierailija

Mun mielestä Jertte on kehttyny. Mäki oon jonkun verran esim : ennen en käyttäny isoi kirjaimii jne jne..., mut tälläset viestit onn turhii koska, mitä järkee näissä on??

Vierailija

Mäkin oon vähän kehittynnyt vähän.(Sori)Ja siitä haluan Kiittä eräitä henkilöitä.

(He näkyvät KUKA ON PARAS KESKUSTELIJA topassa.)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulle tulee mieleen vain AkutykkääIineksestä, Shinon ja Jertte. Siinä on kolme hyvää esimerkkiä niistä, jotka ovat kehittyneet hyviksi kirjoittajiksi.

Mä luulen että mä olen aina ollut samanlainen kirjoittaja kuin nytkin, koska tykkää aina kirjoitella pitkiä ja asiallisia viestejä, joissa kumminkin huumoriakin mukana. Mut nyt mä lopetan tän itsekehun, kehun mieluummin muita.:)

Vierailija

Minusta kehittyneimpiä ovat akuhullu,aatk 157 ja AkutykkääIineksestä. Olenhan minäkin kehitttnyt en haluaisi kyllä itsekehua itseäni.

Vierailija

Mielestäni ylivoimaisesti eniten kehittynyt käyttäjä on range osku.

Aluksi hän teki paljolti turhia topiceja ja otatteli _wonderlust_in kanssa. Nyttemmin hän on erittäin mukava ja on kiitettävästi mukana järjestämässä Oulun tapaamista.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Budjettivaje: --ja otatteli _wonderlust_in kanssa.

Itse asiassa tämä on varsin yleistä:'D

Minä haluaisin nostaa hattua uusien tulokkaiden sijaan sellaisille konkarikävijöille kuin Akuhullu, Frodo ja Sami. Ymmärtänevät itsekin, miksi nimeän heidät nyt tässä yhteydesä enkä parhaissa käyttäjissä: D Malliesimerkkejä siitä, mihin kunnon kehitys voi viedä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat