Koulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka _t_y_k_k_ä_ä koulusta?

Kommentit (5)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Koulu

neito - 01.11.09 01:35 (ID 374574)

Näitä on vastaavanlaisia.Ja todella köyhä aloitusviesti.Ja kuten totesin:En pidä koulusta,mutta se on minulle hyödyksi.Sama homma kun vanhemmat:Ne tahtoo parastasi vaikkei siltä tunnukkaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Koulu

MeRakastammeAnkkaa - 01.11.09 01:37 (ID 374580)

Lainaus:
Koulu

neito - 01.11.09 01:35 (ID 374574)

Näitä on vastaavanlaisia.Ja todella köyhä aloitusviesti.Ja kuten totesin:En pidä koulusta,mutta se on minulle hyödyksi.Sama homma kun vanhemmat:Ne tahtoo parastasi vaikkei siltä tunnukkaan.

Totta, MRA. Esim. jos vanhempasi ei anna sinun pelata syystä tai toisesta niin niillä on varmaan hyvä syy.

Niin, itse en pidä koulusta, mutta pakko sinne on mennä, että saa hyvän työpaikan sitten aikuisena. Minä en haluaisi katsos siivoojaksi..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Koulu

AkutykkääIineksestä - 01.11.09 01:39 (ID 374587)
Lainaus:
Re: Koulu MeRakastammeAnkkaa - 01.11.09 01:37 (ID 374580)
Lainaus:
Koulu neito - 01.11.09 01:35 (ID 374574) Kuka _t_y_k_k_ä_ä koulusta?
Totta, MRA. Esim. jos vanhempasi ei anna sinun pelata syystä tai toisesta niin niillä on varmaan hyvä syy. Niin, itse en pidä koulusta, mutta pakko sinne on mennä, että saa hyvän työpaikan sitten aikuisena. Minä en haluaisi katsos siivoojaksi..

Niin en mäkään.Koulussa on tyhmin aine enkku.Enkä muutenkaan tykkää koulust.(Muuten mun kaks tätii on ssivojii.

Vierailija

Mefisto, englanti on just paras aine :) Todistuksessa englannin arvosana oli 9. Matikka on just ärsyttävin, vaikein ja tyhmin aine!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat