Mäntti!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ollaanko sinua joskus haukuttu mäntiksi?Minua ollaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En haluaisi valittaa, mutta niinkuin MRA sanoi, miksi otsikko on pelkästään Mäntti? Se voisi olla mieluummin "Onko sinua koskaan haukuttu mäntiksi?" Mutta asiasta toiseen.

Ei minua olla haukuttu mäntiksi, tai ehkä on, mutta en muista.

Vierailija

Minusta tämä on turha topic. Ethän ota pahalla, mutta tämän olisi voinut hyvin sisällyttää kiusaaminen topicciin yms. Itse en ainakaan muista, että minua olisi haukuttu mäntiksi.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä varmaan mua ollaan haukutty mäntiksi, ei sille voi mitään. Olen hiukan erikoinen tyyppi ja jos joku ei pidä sellaisista, niin ne helposti tulee haukutuksi.

Muakin ihmetytti tuo otsikko aluksi. Tuli heti mieleen että olisko kyseessä joku haukkumisketju. Eli otsikko oli aika hämäävä. Onneksi tää on asiallisempi kuin haukkumistoppa.;)

Vierailija

Kerran jotkut muka "hyvät" wowittajat tuli kettuilee ja haukkuu mua mäntiksi. Niillä oli energia juomat ja kaikki ne sano mulle, että haluuks turpiis ja tönäs mut maahan ja se toinen löi mua kepillä. Sitten huusin oon maailman kuulu aqanq THAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ne lähti karkuun ja tuli lähettämään mulle habossa viestejä, että: täällä, ette voi hakata mua hähä HAHAHAHAAUHAHAHAAH

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat