Tärkeää topic-asiaa!!! (se oikea)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen koko päivän keskustellut yhdestä aiheesta ja viestini ovat hukkuneet muiden viestien joukkoon, joten päätin tehdä tämän ehkä tarpeellisen topicin, joten pliis älkää haukkuko kauheesti.

Täällä on tarkoitus keskustella parhaasta/huonoimmasta topicista, mutta ei ole tarkoitus listata vain parasta ja huonointa topicia, vaan perustella miksi. Ovatko semmoiset topicit kuin "Onko aku hyvä" tarpeellisia. Uskoisin, että kaikkien Aku Ankan nettisivujen keskustelupalstalla käyvien mielestä Aku on hyvä, joten mitä järkeä on tehdä topicia, jossa on pelkästään viestejä "On", "Joo" tai "tietty". Nauttiiko joku sellaisten viestien lukemisesta? Minusta näitä viestejä on turhauttava lukea. Miksi kukaan vastaa tälläisiin topiceihin? Luultavasti kyseiset käyttäjät haluavat vain nostaa viestimääräänsä! Tälläisistä käyttäjistä ei saa minkäänlaista kuvaa ja heitä pidetään spämmäreinä. Mutta onko Aku Ankan keskustelupalsta yhtä vakava paikka kuin muut foorumit? Ovatko aiheet kuten: "Kirjoita silmät kiinni", "Arvaa seuraavan käyttäjän se ja se" tai "Onko se parempi kuin se" vain turhia viestimääränkasvatustopiceja vai hauskaa ajanvietettä? No kertokaapa mielipiteitänne.

Otin käyttöön tämän uuden avatarin ja menin tuonne Millaiseksi kuvittelet edellisen käyttäjän topiciin ja minut leimattiin heti tytöksi (vaikka olen poika). Topicin tarkoitushan on kuvailla minkälaisen kuvan on saanut edellisestä käyttäjästä viestien perusteella! Olen esiintynyt aina ennen tätä Roope-avatarilla. Tämä todistaa tuon topicin turhuuden. Jos kaikki siellä vain kuvailevat toisten avatareja, niin mitä järkeä siinä on.

Kiitos, että jaksoitte lukea.

Ps: Laitoin tämän vahingossa ensin visailu-osioon. Pyydän anteeksi sitä, joten älkää suuttuko. Ihminen tekee virheitä, kukaan ei ole täydellinen.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

[quote]Tärkeää topic-asiaa!!! (se oikea)

Roope Ankka12 - 01.11.09 07:19 (ID 375204)

Mutta onko Aku Ankan keskustelupalsta yhtä vakava paikka kuin muut foorumit? Ovatko aiheet kuten: "Kirjoita silmät kiinni", "Arvaa seuraavan käyttäjän se ja se" tai "Onko se parempi kuin se" vain turhia viestimääränkasvatustopiceja vai hauskaa ajanvietettä?

Se on hauskaa ajanvietettä ainakin omasta mielestäni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tärkeää topic-asiaa!!! (se oikea)

Ankkarock - 01.11.09 07:55 (ID 375257)

Kaikkea ei tarvi ottaa vakavasti.

Hauskaakin voi pitää!

Siinäpä se.

Totta. Kaikkea ei pidä eikä tarviikaan ottaa vakavasti. Itsekin lähetän viestejä tekemisen puutteen vuoksi ja hauskuuden vuoksi.

Vierailija

se on ihan hauskaa ajanvietettä, mutta jos on vain rajallinen aika olla netissä ( minulla ei) niin en minä ainakaan menisi niihin kirjoittamaan. minua ei haittaa, vaikka en oisi kirjoittanut montaakaan viestiä. mutta olen samaa mieltä, että onko se parempi kuin se- topicit ovat aika turhia.

mutta arvaa seuraavan käyttäjän se ja se- topicit ovat aika kivoja, kun saa tietää, millainen kuva itsestä on muille käyttäjille viestien perusteella tullut. ;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tärkeää topic-asiaa!!! (se oikea) Ankkarock - 01.11.09 07:55 (ID 375257) Kaikkea ei tarvi ottaa vakavasti. Hauskaakin voi pitää! Siinäpä se.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tärkeää topic-asiaa!!! (se oikea)

tiuli - 01.11.09 08:00 (ID 375265) se on ihan hauskaa ajanvietettä, mutta jos on vain rajallinen aika olla netissä ( minulla ei) niin en minä ainakaan menisi niihin kirjoittamaan. minua ei haittaa, vaikka en oisi kirjoittanut montaakaan viestiä. mutta olen samaa mieltä, että onko se parempi kuin se- topicit ovat aika turhia. mutta arvaa seuraavan käyttäjän se ja se- topicit ovat aika kivoja, kun saa tietää, millainen kuva itsestä on muille käyttäjille viestien perusteella tullut. ;)

En halua pahoittaa mieltäsi taikaviitta 97, mutta tuollaiset viestit ovat turhia viestimääränkasvatusviestejä. Kerro oma mielipiteesi, äläkä vain sano olevasi samaa mieltä.

Niin, mutta minkäänlaista kuvaa käyttäjäst ei saa, jos käyttäjän ainoat viestit on: "joo", "ON" ja "Pulivari on paras". Jotta muut käyttäjät saisivat jonkinlaisen kuvan, niin pitää keskustella syvällisemmin.

Vierailija

Juup, tuollaiset kysy Hannulta, Kysy Akulta, Kysy Iinekseltä... topicit ovat turhia! Jokaiselle maapallon ihmiselle ei tarvi tehdä omaa topicia!

Kaikkea täällä ei tarvitse ottaa vakavasti! Täällä on tarkoitus pitää hauskaa!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Todella turhia topiceja kaikki tuollaiset. Huomaa, että on tehty hetken mielijohteesta eikä asiaa ole kunnolla mietitty.

Ja sitten ärsyttää, kun täällä on ns."nosteltu joitain topiceja pintaan" eli topicit mihin on vastattu viimeeksi keväällä 2008 on nostettu pintaan. Ei niihin ole enään mitään järkeä mennä vastaamaan, kun topic on selvästi kuollut.

Vierailija

Niin.Varsinkin uudet käyttäjät tahtovat kirjoitta Kuka on paras tai onko toi perempi kuin toi topeja.Siksi ehdotan että tehään toppa uusille käyttäjille lossa niille annetaan käytännönohjeita.

Vierailija

Otin käyttöön tämän uuden avatarin ja menin tuonne Millaiseksi kuvittelet edellisen käyttäjän topiciin ja minut leimattiin heti tytöksi (vaikka olen poika). Topicin tarkoitushan on kuvailla minkälaisen kuvan on saanut edellisestä käyttäjästä viestien perusteella! Olen esiintynyt aina ennen tätä Roope-avatarilla. Tämä todistaa tuon topicin turhuuden. Jos kaikki siellä vain kuvailevat toisten avatareja, niin mitä järkeä siinä on. Lisään tämän pätkän myös aloitusviestiini, josta sen voivat lukea kaikki tähän topiciin tulevat.

Ps: Kiva avatari, vai mitä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat