Milloin olet viimeeksi syönyt pitsaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä keskustellaan milloin olet viimeeksi syönyt pitsaa?Vastailkaa sitten paljon.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minä söin viimeeksi pitsaa viimeviikolla. Siinä oli täytteinä katkarapua,kinkkua ja ananasta. Se oli ihan hirveän hyvää, tuli ihan vesi kielelle.

Vierailija

No huh huh! Mikä tämän topicin idea oikein on? Aivan hyödytön aihe, ainakin omasta mielestäni. Olisit voinut mieluummin kysyä "Off-topiicissa", että milloin olet viimeksi syönyt pizzaa. Ei tämmöisestä asiasta tarvitse tehdä omaa topiiccia!

Olisit voinut laittaa aloitus viestiisi, että itse söin viimeksi silloin pizzaa, eikä tarvitse laittaa uutta viestiä. Pelkkää viestimäärän kasvattamista.

-KI-P227

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

totatota..

Oisit voinu ite vastata samal kysymykseen, niin ei olisi viestisi tullut turhan takia.

Off topiciin nyt mitään järkee laittaa tällasta kysymystä, ku eiha sinne kukaan vastaa..

usko minuun- mä tiiän

(xD)

Vierailija

Olen viimeksi syönyt pitsaa viime lauantaina, eli kolme päivää sitten. Täytteenä oli tonnikalaa, katkarapua, kananmunaa ja kanaa. Nam.

PS. tämä on varsin turha toppa. Olisit jysynyt kysymyksen vaikka pitsa-topicissa tai off-topicissa.

Vierailija

Viimeksi söin pitsaa ...*katsoo kellosta*... noin puoli tuntia sitten, kun tein sitä itse. Oli hyvää ja nyt on ihan ähky olo :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat