Monta kertaa olet käynyt Tykkimäessä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä keskustellaan monta kertaa olet käynyt Tykkimäessä?Vastailkaa sitten paljon!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Taas! Aivan uskomatonta! Täysin hyödytön aihe! Aloitus viestikin on todella suppea. Olisit voinut laittaa muutakin kuin noin lyhyen aloitus viestin. Ja ethän sitten taas tee uutta viestiä sen tähden, että et jaksa muokata aloitus viestiäsi?

-KI-P227

Vierailija

Minä olen käynyt Tykkimäessä noin 5 kertaa. Minusta Tykkimäki on aika hauska paikka.Se mikä menee 70 metriin ja alkaa pyäriä kovaa. Se uusi laite, mikä tuli tänä vuonna.

Vierailija

Lainaus:
Re: Monta kertaa olet käynyt Tykkimäessä?

Jertte - 02.11.09 04:55 (ID 375901)

Minä olen käynyt Tykkimäessä noin 5 kertaa. Minusta Tykkimäki on aika hauska paikka.Se mikä menee 70 metriin ja alkaa pyäriä kovaa. Se uusi laite, mikä tuli tänä vuonna.

Olisit voinut muokata aloitus viestiäsi, että olen käynyt noin viisi kertaa, eikä olisi tarvinnut tehdä uutta viestiä. Pelkkää viestimäärän kasvattamista!

Ja mistä sain päähän, että tämä on hyödytön aihe? Noh, siitä että tämmöiset topiicit saavat ehkä 10-20 viestiä ja sitten kuolla kupsahtaa pois ja ei jokaisesta mielijohteesta tarvitse tehdä topiicia. Jos minulle tulee ihan hetkellinen mielijohde, että nyt pitää tehdä Hevos-topic, niin ei siinä ole mitään ideaa kun se on kerran vain hetkellisestä mielijohteesta. Kunnon topiiceissa on aina kunnon aloitusviesti ja muutakin tietoa.

-KI-P227

Vierailija

Niin, älä siis aina kirjoita uutta viestiä, jos olisit voinut kertoa sen aloitusviestissä...

Ja mieluummin olisit tehnyt huvipuistot-topicin, niin siinä olisi voinut keskustella kaikista huvipuistoista joita yksi olisi ollut tämä tykkimäki. Vaikka huvipuistoistakin on jo topic:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/10798/huvipuistot...

Tuokin löytyi hakutoimintoa käyttämällä... Kannattaa käyttää sitä niin näkee, että mistä on jo tehty topic.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taidan olla tällä sivustolla konkari Tykkimäellä käviköistä, kun minulla on jo takana 14 kertaa neljäntoista vuoden aikana Tykkimäestä, että paljon siellä on tullut käytyä, vaikka ekoista kerroista en mitään muista ja en silloin mihinkään laitteisiinkaan päässyt, kun olin niin pieni. Ensi vuonna varmaan tämä putkeni tykkimäellä katkeaa, kun ei oikein enään kiinnosta, vaikka samassa kaupungissa paikka onkin.

Ei olisi tosiaan tykkimäestä tehdä tätä topicia, mutta olkoon nyt, kun tämä on tehty. Tämä tosin aivan varmasti tippuu alas, koska ei tämä ole niin kiinnostava aihe.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

En halua että tämä toppa vajoaa suohon. Eihän se haittaa jos tämä on huono toppa. Yrittäkää edes vastata tähän toppaan ei sitä tarvitse aina moittia vaikka huono olisikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat