Prätkähiiret?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Prätkähiiret teiän mielestä hyviä? Ne on yksiä mun mielestä parhaimmista piirretyistä. Entä kuka on lempihahmonne? Mulla on Turbo tai Moto. Turbolla on hyvänvärinen pyörä (koska vihreä on lempivärini) ja hienot aurinkolasit, ja se vaan on niin hyvä. Motolla taas on sininen pyörä(sininen on toisena mun lempivärilistassa) Motolla on myös hienot vaatteet. Vinskikin on ihan hyvä. :D PS:En kaipaa tänne sellaisia viestejä kuin"en tiiä mitä on Prätkähiiret" Tai "en oo kuullukaan"

Kommentit (9)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En mäkään tykkää niistä enkä seuraa niitä. Ei ne iske niin paljon kuin Disneyn piirretyt ja Asterixit. Joskus pienempänä tuli muutama jakso katsottua, kun se tuli ekan kerran. Mutta kiinnostus siihen lopahti aika äkkiä. Hahmoista mä tykkään kyllä eniten Motosta, se on kova jätkä sen robottikätensä kanssa. Vinskikin aika hyvä. Ja totta, Turbolla on kivanvärinen pyörä.

Vierailija

Minusta prätkähiiret ohjelma on ihan surkea. Koska siinä ei oikein tapahdu mitään erikoista se on vaan niin surkea ohjelma. Ja muutenkin ne ovat rumia.

Vierailija

Siis jos kommentoitte Prätkähiiriä surkeiksi, niin voisitteko antaa perustelun, että minkä takia sanot/pidät prätkähiiriä surkeana?

En itse oikein tykkää, mutta pienenä silloin n. 7-8vuotiaana tykkäsin prätkähiiristä, mutta en enään. Ja ei tuommoiset ohjelmat enään oikein iske minuun..

-KI-P227

Vierailija

siis prätkähiiret on tyyliin maailman huonoin ohjelma. Katoin sitä joskus vuonna 1900 ja nakki.

Sellasta shittii ei kao Erkki eikä Petteri. Siis ei (todellakaan) iske muhun. Code Lyokoki on parempi vaikka seki on iha*vetää sormella kaulan edestä* (jos tajuutte) Ps älkää ottako kritiikkii tosissaan :)

En tykkää siitä koska se on sellasta "jou mään" ohjelmaa sit ne nimet, mikä ihmeen juustopää siin oli. Siis nyt hei camoon ihmiset herätkää!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat