Kuka käy the Body Shopissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka käy? Minä ainakin.Lempituoksuni on vadelma.

Kommentit (6)

Vierailija

Aatk 157 paranna noita viestejäsi. Minä tarkoitan vain että pidennät tuota lausetta. Sinä et ole parantanut yhtään viestejäsi.

Enkä minäkään ole käynyt tulla paikassa. Enkä minä edes tiedä mikä tuo paikka on?

Vierailija

Pitääkö ihan jokaisesta asiasta oikeasti tehdä oma topiicci? Tämmöinen topic ainakin huomaa olevan pelkästään hetken mielijohteesta tehty topic. Ja tämmöiset topiicit ei kerää juurikaan yhtään viestejä paitsi ellei lasketa niitä viestejä, että en tiedä, en käy tai en ole kuullutkaan. Onhan muitakin esimerkkejä, mutta nuo tulivat ensimäisenä mieleeni. Ja alkuviesti / aloitusviesti on todella tympeä voisi olla hieman enemmän tietoa paikasta, jos joku ei tiedä. Esim voisi lukea, että Body Shop sijaitsee siellä ja sillein. Voisi myös kertoa, että onko siellä kallista vai onko hyvän hintainen paikka tms..

-K-IP227

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuka käy the Body Shopissa?

Kulta-Into Pii227 - 03.11.09 03:27 (ID 376496) Pitääkö ihan jokaisesta asiasta oikeasti tehdä oma topiicci? Tämmöinen topic ainakin huomaa olevan pelkästään hetken mielijohteesta tehty topic. Ja tämmöiset topiicit ei kerää juurikaan yhtään viestejä paitsi ellei lasketa niitä viestejä, että en tiedä, en käy tai en ole kuullutkaan. Onhan muitakin esimerkkejä, mutta nuo tulivat ensimäisenä mieleeni. Ja alkuviesti / aloitusviesti on todella tympeä voisi olla hieman enemmän tietoa paikasta, jos joku ei tiedä. Esim voisi lukea, että Body Shop sijaitsee siellä ja sillein. Voisi myös kertoa, että onko siellä kallista vai onko hyvän hintainen paikka tms.. -K-IP227

Niin...

Vierailija

Body Shopissa on aivan ihanaa! Olin siellä tänään. Minulla ei ole sieltä kuin mansikantuoksuinen huulirasva. Haluaisin eniten piparmintun tuoksuista jalkavoidetta. Melkein kaikki kaverini käyttävät The Body Shopin tuotteita. Minä aina haistelen tuoksuja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat