Onko koulussa kivaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itsenimielestä on aika tylsää.

Mutta hei haluan kuulla teidänkin kommentit!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tylsää?Kuulinko oikein että sanoit koulussa olevan tylsää.Minä tykkään koulusta paljon.12 ilman koulua sinulla ei olisi rahaa ei työtä tai jotain muuta tärkeää.Ilman koulua et pärjäisi elämässäsi.Minä siitä tykkään...

Vierailija

Väsyttävää minun mielestä koulussa on. Kun olen yläasteella ja siellä on melkein jokainen päivä kahdeksasta kolmeen :( vain kaksi päivää loppuu aikaisemmin

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Ole kuudennella ja kouluaineissa ja opiskeluissa ei ole moittimista, mutta opettajissa on ;)

Opet meidän koulussa on hulluja. Huutaa ja rähjää ilman syytä. :(

Eikä ne suostu viemään luokkaretkelle esim. Fazerilaan. :( :( :(

Vierailija

Koulu on kivaa, sillä siellä oppii asioita, sehän on paljon sanottu asia. Mutta ei koulussa opi sen kummemmin käytännön juttuja yms.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Onko koulussa kivaa?

Mr Roope Ankka - 05.11.09 03:28 (ID 377908) Koulu on kivaa, silä siellä oppii asioita, sehän on paljon sanottu asia. Mutta ei koulussa opi sen kummemmin käytännön juttuja yms.

Niinpä! Ei koulussa käytännön juttuja ole, ei ainakaan sellaisija, joita voisi käyttää. Kotitalous ja matikka, siinä ne on.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Koulussa oppii kaikenlaista ja tunneilla kannattakin olla hereillä. Ala- ja ylä-asteella koulun käynti voi maistua puulta, mutta muista, että ahkeruus palkitaan.

Lukiossa opiskelu onkin paljon itsenäisempää ja ehkä sen takia koulun käynti tuntuukin mukavalta,kun saa itse tehdä omat lukujärjestyksensä jne..

Ja lisäksi, kun koulun käynti tekee pohjaa tulevaa työuraa varten ja nyt lukiossa aletaan jo miettiä mille alalle sitä suunnattaisiin. Kannattaa pitää mielessä, että jos jaksaa käydä koulut kunnialla, niin pääsee mielekkääseen työhön, mutta jos panee kaikki ns. läskiksi, niin löytää itsensä kymmenen vuoden päästä huhkimasta jossain kaatopaikalla.

Vierailija

Pidän koulussa käymisestä, ja ihmettelen että miten viiden tunnin päivät voivat tuntua joistakin pitkältä. Kahdeksta kolmeen on yli puolet viikosta ja sitten kahdeksasta kahteen, mutta silti tykkään olla koulussa. Lempiaineeni lukuaineista on ranska, ja vapaammista liikunta. Olin tänään liikuntatunnilla suunnistamassa kaksi tuntia urheilukeskuksessa.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Onko koulussa kivaa?

Sahab - 05.11.09 02:47 (ID 377830)

Tosi tylsää! Varsinkin oon jo 4 luokalla niin on paljon 5:den tunnin päiviä.

Olen 8.: lla niin on jo paljon 7 tunnin päiviä X_X

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko koulussa kivaa?

Don McAnkka - 05.11.09 03:28 (ID 377904) Ole kuudennella ja kouluaineissa ja opiskeluissa ei ole moittimista, mutta opettajissa on ;) Opet meidän koulussa on hulluja. Huutaa ja rähjää ilman syytä. :( Eikä ne suostu viemään luokkaretkelle esim. Fazerilaan. :( :( :(

Kyllä se koulu menettelee mutta opet,opet saa siitä tylsän.Meiän luokan ope on ihan dementikko.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:

Don McAnkka - 05.11.09 03:28 (ID 377904)

Ole kuudennella ja kouluaineissa ja opiskeluissa ei ole moittimista, mutta opettajissa on ;)

Kaikilla kouluilla ei oo riittävästi rahaa luokkaretkiin.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:

Don McAnkka - 05.11.09 03:28 (ID 377904)

sinun luokallasi, koululla ei oo riittävästi rahaa luokkaretkiin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat