Ruoka - Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Teempähän tänne tämmöisen Ruoka - Topicin koska näin juuri 'milloin söit viimeksi pitsaa'-topicin ja ajattelin että nehän täyttävät koko foorumin! olen nähnyt myös 'mitä söit viimeksi'- ja 'mitä joit viimeksi'-topicin ja ajattelin että on parempi tehdä tämmöinen yksi iso topic ruoka-aiheisille asioille eli myös juomisille.

Sivut

Kommentit (100)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun lempiruokaani ovat Lasangne, Ranskanperunat ja kolmantena rangingissa tulee ehkä sitten Meksikonpata.

Ps. Luin tämän topicin nimen ensin, että "Roska-topic". ;) Minulla __ei__ ole kuitenkaan mitään lukihäiriötä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Meillä oli tänään koulussa lasagnea, mutta ei siitä sen enempää.

Lemppariruokia on paljon ja eri maiden ruokiakin on tullut kokeiltua. Viimeisempänä "uutena" ruokana maistoin braatwurstia, jota laitoin kun tein paellaa. Se oli todella hyvää, vaikka minulla olikin ollut ennakkoluuloja braatwurstia kohtaan.

Kotoisista ruuista lemppareita on lihamureke ja lihamakaronilaatikko ja pitäähän se karjalanpaistikin mainita, kun sukujuuret ovat Itä-Suomesta päin kotoisin.

Vierailija

Favourite ruoka on varmaan: Kalaa ja perunamuussia/Pizzaa ja ranskalaisia. 2.Lasagne. 3. Makaronilaatikko.

Favourite juoma: Sprite+Mountain Dewit ja muut, Fanta ja Jaffa.

Vierailija

Joo tuota, minun lempiruokaani ovat Lasagne, Makaronilaatikko, perunamuussi ja hirvenliha ja oikeastaan kaikki muukin liha yleensä. (Ei nyt sentään ihmisliha) : D

// Tuosta edellisestä viestistä että itse juon oikeastaan tankkimaitoa (jos teillä jollain on navetta niin ymmärrätte mitä tarkoita) eli tankkimaito on säilöntäaineetonta ja aika rasvaista maitoa. Otamme sitä aina päälärillä ja laitamme jääkaappiin. siitä muuten saa hyvää kaakaota. Oletteko maistaneet? Mutta tässä TOP 5 RUOAT:

1. Maito |^| 2. Fenix Ananas 3. Pepsi 4. Coca-Cola 5. Kaakao (tankkimaitoon). : D

Vierailija

Re: Re: Re: Re: Re: Ruoka - Topic range osku - 06.11.09 03:15 (ID 3786) Mistä Hot Doggeja saa? En ole ikinä maistanut niitä mutta Aku Ankassa ne näyttävät makoisilta. No, ainakin meiltä päin (Joensuusta) saa niitä esim. isoista ruokamarketeista, yleensä läheltä pizzoja ja hampurilaisia. Mun topic:

1. Lasagne

2. Lihapullat ja muusi

3. Pizza (Äitin tai Rosson pizza)

4. Vesimelonisalaatti

5. Pinaattiletut

Vierailija

Nostan tätä topiccia. Minun Top 3 tulee tässä (jälkiruoka/muuherkkulista):

1. Karl Fazerin vadelmajugurttisuklaa on taivaallista!

2. AarreArkku-karkit, makoisia namusia.

3. Sekasalaatti, vesimelonia, appelsiinia, omenaa, mansikkaa, punaviinimarjaa ja mustikkaa!

PerusRuoka Top 3:

1. Perunamuusi & lihapulla-, jauhelihakastike! Nam!

2. Spagetti ja tomaattikastike, joskus kastikkeeseen lisätty lihapullia (joojoo, lihapullat on minun makuuni...)

3. Ranskalaiset ketsupilla ja jauhelihapihvi! Se on hyvää, yltää kolmossijalle.

Tarkemmin ajatellen, olen aikamoinen lihansyöjä...

Vierailija

KAHVIA! ANTAKAA MINULLE KAHVIA! Ei ole tullut júotua kun ei ole kauriinpyynnissä nyt käynyt. Kyllä kodassa ja leirinuotiolla paistettu kahvi on parasta.

Kertokaapa muuten minkälaista teillä on kouluruoka. Meillä se on hirveätä: Kumiperunoita, hampaita pihveissä, ötököitä perunan sisällä. Ihan puistattaa. Ja kerran koulussa oli jouluna pitsaa ja kaikille tuli huono olo ja yksi Ville oksensi käytävän seinälle jonkun yläastelaisen kenkien päälle. Että semmosta.

Vierailija

Ite tehty kana, persikka, sinihomejuustopizza paksulla pohjalla on sairaan hyvää!

Meidän koulun ruoka on paljon keskimääräistä parempaa!

Vierailija

Oma suosikkiruokani taitaan olla spagetti ja jauhenlihakastike. Se on jotain erittäin hyvää äitini tekemänä. Kouluruoka koulussani on mielestäni ihan siinä keskiverron paikkeilla. Eli joskus on hyvää ja joskus ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat