Suomen Leijonat !

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Yleistä keskustelua Suomen jääkiekkomaajoukkueesta (Suomen Leijonat).

Tässä kysymyksiä helpottamaan keskustelua:

Todistiko Suomen Maailmanmestaruutta vuonna 1995 kun Ville Peltonen teki hattutempun?

Voisiko Tupu,Hupu & Lupu ketju palata Vancouverin Olympialaisiin (Jere Lehtinen, Ville Peltonen ja Saku Koivun muodostama ketju)?

Monenneksiko Leijonat tulevat Vancouverin Olympialaisissa? Veikkauksia.

Entäs kuka on suosikkiLeijonasi?

Kiitos nyt vastauksistanne näin etukäteen!

PS. Turha aihe? No, mutta missä on yleinen keskustelutopic leijonista?

Kommentit (7)

Vierailija

Vastailen kysymyksiisi:

En ollut paikalla kyseisessä ottelussa.

Voisi, mutta ei vastuuta ottavaksi ketjuksi, ykkösketju Vancouveriin on T. Ruutu, M. Koivu, J. Jokinen

Suomen tavoitteena on kultamitali, itse veikkaan, että Suomi pystyy siihen hyvällä joukkuepelillään.

Suosikkileijonani on M. Koivu.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

En ollut paikalla kyseisessä ottelussa.

Enpä tiedä. En usko, että Peltosen Ville pelaa Vancouverissa.

Leijonilla on hyvät saumat mitaleille. Alkulohkossa on vastassa Valko-Venäjä, Saksa ja Ruotsi. Uskon, että vähintään viiden parhaan joukkoon pitäisi päästä.

Suosikkileijonani on tällä hetkellä Antti Pihlström. Loistavaa ja aktiivista pelaamista ja oli leijonien tähtihahmo mm-kisoissa 2008. Toivottavasti pääsee mukaan Vancouveriin ja on siellä samanlaisessa iskussa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse olin vasta pari kuukautinen, kun Suomi voitti harvinaisen maailmanmestaruuden eli en todellakaan ollut silloin katsomassa, mutta voi hyvinkin olla, että katsoin juuri silloin telvisiota.

Pitäisihän Ville saada vielä kerran mukaan näihin viimeisiin olympialaisiin, jossa on mukana maamme vanhat konkarit, jotka toivottavasti auttavat Suomen kohti mestaruutta, joka olisi todella hieno kunnianosoitus heille.

Oma suosikkini leijonista on Mikko Koivu, joka auttoi jo kerran suomen finaaliin asti ja ollut viime vuosina kisoissa todella merkittävä pelaaja. Aika varmasti on mukana myös tällä kaudella.

Eilen tuli taas sitä tavallista Suomea, kun Suomi johti jo 3-0 avauserän jälkeen, mutta perinteisesti Veli venakot tuli vierelle ja rankkareilla otti lopulta voiton. Todella harmittavaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

En kyllä kyseisestä aiheesta melkein mitään tiedä, mutta kyllä nyt Suomea ainakin kannatan. Eikös Suomi pärjää aika hyvin näissä arvokisoissa? Ilvestä kannatan, jos seurajoukkueista pitäisi valita. Maajoukkueissa Suomi on ehdoton ykkönen listallani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat