Onko jollain monta profiilia???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin uteliaisuudesta tietää onko joillain muilla enemmän kuin yksi profiili?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Ei kyllä mulla ole, mutta DJ Relalla on Relan lisäksi FormulaScape. Ja Ankkafani_315:dellä on myös se Ankkafani315. Muita ei nyt tule mieleen, Akuhullujahan on kaksi kuitenkin samalla profalla joten ei varmaan ole muita kuin nuo 2 ylempänä ja joitakin joiden profiili on mennyt esim. rikki.

Vierailija

Lainaus:
Onko jollain monta profiilia?

Jones Duck - 06.11.09 02:40 (ID 378605)

Ei kyllä mulla ole, mutta DJ Relalla on Relan lisäksi FormulaScape. Ja Ankkafani_315:dellä on myös se Ankkafani315. Muita ei nyt tule mieleen, Akuhullujahan on kaksi kuitenkin samalla profalla joten ei varmaan ole muita kuin nuo 2 ylempänä ja joitakin joiden profiili on mennyt esim. rikki.

Muistelisin että jollakin on tonnikala toisena profiilina. En ole varma.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onhan niitä käyttäjiä, jotka ovat entisen profiilin mentyä pois käytöstä tai sen mentyä vialle rekisteröitynyt uudella nimellä. Aiemmista esimerkeistä ainakin lisäisin AkutykkääIineksestä, jolla on sen profiilin lisäksi kaksi profiilia, jolla toisella on käynnyt lähi aikoina, mutta toista profiilia ei ole näkynyt. Sitä kolmatta profiilin nimeä en sano, koska ATI ei siitä pitäisi, joten pidän sen omana tietonani. AkutykkääInneksestä on kuitenkin myös nimimerkillä aatk100.

Toinen esimerkki monista käyttäjistä on Merakastammeankka, joka on käyttänyt yhteensä jopa neljää profiilia.Hän siis toimii/on toiminut nimimerkeillä Silakka313, Tonnikala313 ja M.U.K!!!!,

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minulla on. Se toinen on hugala mutta kun sivut uudistuivat minulla ei ole salasanaa ja sähköpostiosoitteeni jolla se oli, on vaihtunut. (kiitos Turku)

Tein siis tämän profiilin kun en päässyt hugalaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko jollain monta profiilia?

Minttu-Alisa - 06.11.09 02:48 (ID 378615)
Lainaus:
Onko jollain monta profiilia? Jones Duck - 06.11.09 02:40 (ID 378605) Ei kyllä mulla ole, mutta DJ Relalla on Relan lisäksi FormulaScape. Ja Ankkafani_315:dellä on myös se Ankkafani315. Muita ei nyt tule mieleen, Akuhullujahan on kaksi kuitenkin samalla profalla joten ei varmaan ole muita kuin nuo 2 ylempänä ja joitakin joiden profiili on mennyt esim. rikki.
Muistelisin että jollakin on tonnikala toisena profiilina. En ole varma.

MRA:LLA on tonnikala toisena.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat