Nomination korut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi kirjoittaa nomination koruista. Tervetuloa:)

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Niin olen kisumisun kanssa samaa mieltä, eli nomination korut ovat...

Ja hei, olisit aloitusviestissäsi voinut kertoa, mitä ovat nomination-korut.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minulla ei ole sellaisia ja vaikka olisikin en tietäisi minkälaisia ne ovat ja lisäksi tämä topic ei ole sieltä parhaimmasta päästä ja aloitusviestikin olisi voinut olla hieman parempi.

Vierailija

Minulla on sellainen koru. Siinä on vain neljä kuvapalaa. Aloitusviesti olisi voinut olla selkeämpi, ja tämän olisi voinut laittaa off-topiciin.

Vierailija

Ok, Mullakin on nomination jossa on timantti A ja kultainen nuotti. Ostin omani Elma-messuilta kun oltiin luokkaretkellä. 6€ aloitus ranneke.

Vierailija

Kyllähän sellanen löytyy....tällähetkellä ei oo muuta ku sininen neliapila...mut ostan lisää sitten ku rahaa löytyy....

ps. alotus viestissä voisi toki kertoa mistä on kyse mut....joo..

Vierailija

Sain sellasen joululahjaksi.

Mul on Hevosenkenkä jossa on 3 vaaleanpunaista "timanttia",Kukkanen jossa on vihree "timantti" keskusta ja vaaleenpunaset "timantit ympärillä. Sit on viel semmonen kultaset raippa ja kypärä ja viel on semmonen pala mis on kaks sydäntä(punanen ja vaaleenpunanen).

Voiko joku kertoo mitä ne "timentit" on?

Siis aitoi vai kivii yms.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
KK: Oon nähny tästä toisenkin topan, mutta antaa olla. Oon saanut 1 uuden.

Haun perusteella tämä on kyyläkin sivuston ainoa nimination koruja käsittelevä topic, joten tästä ei ole muita topiceja kuin tämä.

Sitten asiaan: Itselläni ei ole koko korua, kun ei ole kiinnostusta siihen. Muilta perheenjäseniltä melkein kaikilta löytyy :).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

sain oman koruni tänä vuonna joululahjaksi ja siinä oli punainen "timantti".olen samaa mieltä "nojatuolin" kanssa, että voitteko kertoa mitä ne on. itte veikkaan zirkoneiksi.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aloitusviesti on ihan liian suppea, aina pitäisi selittää, mistä asiassa on kyse. Olen laiska ja käytän WIkipediaa:

Lainaus:
Wikipedia: Nomination on italialainen vuodesta 1987 alkaen valmistettu vaihdettavilla osilla muokattava rannekorusarja, jonka avulla jokainen voi tehdä mieleisensä rannekorun.

Lainaus:
Nojatuoli: Voiko joku kertoo mitä ne "timentit" on?

Siis aitoi vai kivii yms.

Hieman googlattuani löysin jonkun koruliikkeen sivun, jossa palojen sanottiin olevan mm. kultaa, zirkoneja, jalokiviä tai puolijalokiviä. Aika varmasti valtaosa on ihan zirkoneja, timanttien hinnat nostaisivat ennestään suolaiset hinnat pilviin.

En omista, en halua. Liian massaa, jokaisella vastaantulijalla on tuollainen. Lisäksi palojen hinnat on naurettavia, joku parikymppiä minikokoisesta metallinpalasta, jossa on vähän 18 karaatin kultaa.o_0 Ei kiitos. Käytän ne rahat mieluummin vaikka joihinkin muihin koruihin.

Vierailija

tottahan se on, että koristepalat ovat aika kalliita, zirkonikoristeisten kirjainten suositushinta on netin mukaan yli 30 euroa. :(

Vierailija

Minä sain joululahjaksi sellaisen leveämmän Nomination-korun. Siinä on vain normaaleja paloja. Palat maksaa 5€-60€ (minun tiedon mukaan) Minä aion hommata siihen jonkun muumu-palan, Suomileijonan ja muitakin paloja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat