Hassuin nimimerkki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä kertaa etsitään hassuinta/älyvapainta nimimerkkiä täältä AA.fi:n sivuilta. Voitte listata oman top-5 listanne, niinkuin minä nyt teen.

1. ruis-reiska (todella hauska ja kekseliäs nimimerkki)

2. Kolmas Caballero (en tiedä, mikä tuossa nickissä kolahti. Se nyt on vain aika hauska)

3. range osku (hauska ja hyvin keksitty)

4. "Hiidenkirnu" (tosi kekseliäs nimmari)

5. Sami-96 (kestosuosikkini, listallani tällä kertaa viides)

HUOM! tässä keskustelussa ei ole tarkoitus laittaa PARHAIMPIA nimimerkkejä, vaan hassuimpia. Muistakaa se.

Kommentit (15)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Oma top5 tässä:

Budjettivaje

Vince

Mörkömööpeli

"Hiidenkirnu"

Ruis-Reiska

(Perusteluja ei valitettavasti ole, mutta nämä ovat mielestäni hauskimmat ja kekseliäimmät:))

Vierailija

Voi kiitos, Hermanni, ?CuteFunny? ja Ankkafani_315, että saan olla listallanne. Erityisesti tuo ?CuteFunnyn nimimerkki on hauskasti ja kekseliäästi keksitty nicki. Kyllä Hermanni ja Ankkafanikin kivoja ovat.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No johan nyt, kun minua muistetaan hassuimmalla nimimerkkien listalla:). No kiitoksia kuitenkin kaikille siitä.

Tässä tulisi oma listaukseni:

1)Budjettivaje

2)Mörkömööpeli

3)Vince

4)tarkanmarkanvartija

5)Da Arskour

Nämä käyttäjät ovat listalla siksi, koska ovat jaksaneet miettiä itselleen hauskan nimimerkin eikä huitaissut jotain aivan älytöntä. En väitä, että he ovat ainuita hauskojen nimimerkkien omistajia, mutta nämä nyt ovat kuitenkin jäännyt parhaiten mieleen.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Kiitos kaikille, joiden listalla olen! Kait minulla sitten on hassu nimimerkki. Mutta mieleeni muistui vielä yksi hauska nimimerkki, Kaljakori. Sen keksimiseen on käytetty aikaa ja mielikuvitusta.

PS. Nostan samalla.

Vierailija

Tässä oma listaukseni:

1. Mörkömööpeli

2. basistin mokoma

3. hessumies (vain siksi, että profiilikuvan ja nimimerkin yhdistelmä saa minut aina nauramaan)

4. "Hiidenkirnu"

5. Simppa, jonka nimessä oli tarpeettoman paljon muitakin merkkejä

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat