Aku Ankka vaalit!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankka vaalit!!!

SÄÄNNÖT:

-Saatte äänestää ketä vain käynnissä olevan osakilpailun kategoriaan sisältyvää hahmoa.

-Mielellään ei muutaman sanan viestejä, vaan myös kunnon perustelut.

-Sama ankkaprofiili saa äänestää vain kerran joka osakilpailussa

-Jos käyttäjä äänestää monta kertaa samassa osakilpalussa, niin vain ensimmäisenä annettu ääni lasketaan.

-Voittaja on se hahmo, joka on saanut eniten ääniä osakilpailun loppuessa.

-Muistakaa lukea säännöt tarkkaan ja seurata osakilpailujen vaihtumista!

1.osakilpailu: 7.11.-31.12.2009

Ankkalinnan hahmot: Aku Ankka

2.osakilpailu: 3.1.-1.3.2010

Ankkalinnan naiset: Milla Magia

3.osakilpailu: 12.3.-30.4.2010

Ankkalinnan miehet: Roope Ankka

4.osakilpailu: 3.5.-30.6.2010

Ankkalinnan lemmikit ja kotieläimet: Pulivari

5.osakilpailu: 28.7.-31.8.2010

Ankkalinnan ankat: Aku Ankka

6.osakilpailu: 2.9.-7.10.2010

Ankkalinnan hiiret: Mikki Hiiri

7.osakilpailu: 18.10.-30.11.2010

Ankkalinnan koirat:

Sivut

Kommentit (334)

Vierailija

Minun mielestäni akuankka rulez koska hän on niin tohelo koska hällä on niin huono tuuri.Aku ankka saa äänen.:)

Vierailija

Aku Ankka. Sillä on niin huono onni ja muutenkin tohelo varsinkii kun Touho on mukana. Eli Aku Ankka saa mun äänen.

Vierailija

Roope Ankka saa ääneni, koska hänellä on takanaan hienot nuoruusvuodet, hän on nykyäänkin ehdottomasti hyvä hahmo, mielestäni paras. Myös hänen säästäväisyytensä on iskenyt minuun.

Vierailija

No,sanonpas nyt tämän vuoden juhliamme Aku Ankka.Perustelut:Huono onni ja on ollut setänsä ja veljenpoikiensa-ystäviensä kanssa suurissa seikkailuissa.Perustelu 2:Hänellä on myös ystäviä jotka kunnioittavat häntä enemmän kuin lääkäreitä,vanhempia ja muita.Noh,siinä oli minun perusteluni 1-2.

Vierailija

Olisin itse äänestänyt Roopea, mutta monet ovat jo äänestäneet häntä, joten äänestänkin toista vaihtoehtoani, mielenkiintoista Roopen nuoruusvuosien heilaa: KULTU KIMALLUSTA.

Tässä tilanne:

Aku Ankka: 5 ääntä

Roope Ankka: 2 ääntä

Hupu Ankka: 1 ääni

Kultu Kimallus: 1 ääni

Vierailija

Äänestän Mikki Hiirtä, koska Mikki on älykäs hahmo eikä orjapiiskuri kuten Aku. Veikkaan, että Aku voittaa tämän aivan varmasti.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minä äänestän Aku Ankka koska hän on koko Ankka historian merkittävin henkilö. Ilman häntä ei Ankka mailmaan olisi. Hän on hauska ja omalaatuinen hahmo. Siinä pienet perustelut.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankka vaalit!!!

touho-_ankka - 08.11.09 09:17 (ID 379899) taidankin ottaa aku ankkan (6)

Hyvä touho-_ankka, säännöissä lukee, että mikäli joku käyttäjä äänestää monta kertaa, hyväksyn VAIN ensimmäisen vaihtoehdon. Eli TAIKAVIITALLE yksi ääni.

Tässä tilanne:

Aku Ankka: 6 ääntä

Roope Ankka: 2 ääntä

Hupu Ankka: 1 ääni

Kultu Kimallus: 1 ääni

Mikki Hiiri: 1 ääni

Taikaviitta: 1 ääni

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat