Mistä lataatte mp3 musanne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei oo vakituista paikkaa. Harvoin löytyy hyviä biisejä. Laittakaa osoite ja kuinka usein lataatte.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Mistä lataatte mp3 musanne?

Sir Kääkkä Macankka - 08.11.09 11:33 (ID 380096)

Musakansiosta latailen sitä musaa....!!!!!!!!!!!!!

Osoite?

Vierailija

Kuule hiirikebab,aloitusviesti olisi voinut olla pidempi ja erilainen.Varmaan kolmasosa sivuilla käyvistä ei edes omista mp3 kuten en minäkään.Aloitusviesti olisi voinut olla kenellä on mp3?Ja jos on miten siihen ladataan kappaleita tai tohon tyyliin.Toivottavasti tajusit.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En mie lataa musiikkia mistään, ostan sen mieluummin levyinä kaupoista. Spotifyssä kylläkin tulee kuunneltua musiikkia ja ihan juttu se on. Suosittelen sitä kaikille.;)

Vierailija

No, itse lataan joko jo olemassa olevilta CD-levyiltäni tai sitten annan pikkusiskolleni nakin hakea hamuamani kappaleet LimeWirestä.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Budjettivaje: annan pikkusiskolleni nakin hakea hamuamani kappaleet LimeWirestä.

Aijaijai, sitä siis nakitetaan systeri laittomuuksiin jottei itse syyllistyisi moiseen. ; ) Tosin juuri tästä syystä en ala selvittämään oman musakirjastoni alkuperää...

// Tosiaan, YouTube. On olemassa sivusto nimeltä lataayoutube.com, jolla voi muuntaa videon haluamaansa formaattiin (vaikka vain pelkkä ääni) ja ladata koneelleen. Tätä en laskisi laittomuudeksi, jos videot kerran on muutenkin upattu kaikkien katsottavaksi. Eri asia sitten onko videon YouTubeen laittaneella ollut siihen luvat...

Vierailija

Minäkin olen Vaa_ri LimeWireä vastaan, mutta pikkusisareni eivät vain suostu uskomaan sen laittomuutta. No, rellestäkööt LimeWiressään rauhassa tietämättömyyttään ja hoitakoot minullekin palveluksia siinä samalla.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Meinas ihan unohtua, mäkin kopsaan omilta aidoilta levyiltä kappaleita. Joiltakin levyiltä kaikki ja joistakin vaan omat suosikkini.

Spotify on siitä hyvä, että ei tuu ainakaan rosmottua artistrilta kahisevaa. Ja hakutoiminta on nopia kuin maantiekiitäjä.;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat