Tampereen miitti 12-14.2.2010

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

...

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Jos puhut kirjamessuista,niin oh,Boys!Tämä topic tuli tarpeeseen.Kiitos että teit tämän Hermanni 313.Ps:Jos olen kipeä niin en pääse tulemaan.

Vierailija

Turha Topic koska Miitti topic on olemassa.

Muutes ajatella jos jokaisesta miitistä tehtäisiin oma topic siitä ei hyvää seuraisi.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Tampereen miitti 12-14.2.2010

akuankkka fani97 - 08.11.09 11:46 (ID 380123) Turha Topic koska Miitti topic on olemassa. Muutes ajatella jos jokaisesta miitistä tehtäisiin oma topic siitä ei hyvää seuraisi.

Tein uuden, koska Miitti-topicissa oli toisen miitin suunnittelu kesken, ja siitä voisi tulla todella sekava, jos kahta miittiä suunniteltaisiin yhtä aikaa.

Vierailija

Minä en kyllä tule sinne miittiin, koska olen Karkkilassa ja Karkkilastahan on pitkä matka Tampereelle, turha minun mennä pitkä matka yhteen miittiin.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hepskukkuu!

Tässä olis yks osanottaja, ainakin näin alustavasti. Mä asun kyllä Raumalla, mutta sieltä on kahden tunnin matka Tampereelle, joka ei tosiaan ole paljon. Tulisin bussilla ja olisi kivaa jos voitais linja-autoasemalla tavata.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Muuten hei! Tuli mieleen, että koska tuo miitti on maksullinen, niinolisiko jollain muulla mielessä jotain parempaa paikkaa/aikaa?

Laitan vielä aloitusviestiin kaikki nyt näillänäkymin tulossa olevat:)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuosta Kuopiosta, jonka aloitusviestissä mainitsit, sen verran että se mun näkökulmasta aika kivasti kaukana. Sinne saa matkustaa liian kauan. 8-) Anteeksi tää negatiivinen asenne, mutta ärsyynnyn tänään liian helposti. Ei se sinun syysi ole, vaan tämän flunssan. :(

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Tampereen miitti 12-14.2.2010

Vince - 12.11.09 08:46 (ID 383980) Tuosta Kuopiosta, jonka aloitusviestissä mainitsit, sen verran että se mun näkökulmasta aika kivasti kaukana. Sinne saa matkustaa liian kauan.

Joo, en minä sitä tarokoittanut, että miitti pidettäisiin kuopijjossa, vaan takoitin, että myös kuopiosta asti tulevilla voisi olla paremmat mahikset Tampereelle, kuin Helsinkiin:)

Kyllä se miitti pidetään ihan vaan Tampereella, ellei jotain ihan mullistavaa tapahdu;)!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat