MTV3 kanava paketti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onkos teillä se? Meillä on, koska mä haluun kattoa MTV3 Faktaa ja iskä Maxia. Kertokaa myös, että mitä mieltä olette siitä. Mun mielestä ihan hyvä paketti.

Kommentit (6)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Meillä on ja olen ihan tyytyväinen siihen. Mtv3 Maxilta olen itse katsonut Top Gearia ja formulaa ja lätkää ja muuta urheilua, Mtv3 Faktalta tulee hyviä dokumentteja ja Mtv3 Sarjalta tulee ihan hyviä vanhan ajan sarjoja.

Vierailija

Niin! Faktalta katson niitä dokkareita ja maxilta joskus Top Gearia. MTV3 Ava on hyvä, koska sieltä tulee yksi kiva ohjelma jota katon aina äitin kansa.

Vierailija

Meillä oli ennen se paketti. Olihanse ihan hyvä paketti. Yleensä katsoin sub junioria ja nicleodonia jos toi meni oikein. Enää meillä ei ole sitä pakettia vaikka haluaisinkin.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Faktalta tulee sellainen ohjelma kuin Kohti katasrofia. Siinä kerrotaan jostain onnettomuudesta esim.lento-onnettomuus ja kerrotaan miten se oltaisiin voitu estää ja miten kaikki oikein tapahtui. Se on ihan hyvä ohjelma, olen katsonut pari jaksoa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: MTV3 kanava paketti

Sohvaperuna - 09.11.09 08:15 (ID 381325)

Faktalta tulee sellainen ohjelma kuin Kohti katasrofia. Siinä kerrotaan jostain onnettomuudesta esim.lento-onnettomuus ja kerrotaan miten se oltaisiin voitu estää ja miten kaikki oikein tapahtui. Se on ihan hyvä ohjelma, olen katsonut pari jaksoa.

Samantyylisä ohjelmia tulee ilmaiskanavalta, Jimiltä. En aio mennä koskaan "lankaan" ja ostaa maksullisia kanavia, koska ihan hyvin pärjään myös ilmaiskanavilla, jonka lisäksi meillä on satelliitti, jossa on yli 1000 kanavaa suoraan Saksasta, Italiasta ja muualta Keski-Euroopasta.

Vierailija

Meillä ei ole MTV3:n maksullisia kanavapaketteja, mutta Canal+ löytyy kyllä. Kyseiseltä kansvalta tulee joskus hyviä leffoja ja eritoten paljon urheilua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat