kivoin käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Laita kolme valitsemaasi käyttäjää paremmuus järjestykseen. Itse en osaa vastata vaikka ite teinkin tän kysymyksen.:)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Omani:

1. Akutykkääiineksestä

2. Budjettivaje

3. Rankku08

PS. Oliko tässä tarkoitus listata siis kivoimpia, ei PARHAIMPIA käyttäjiä?

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Tämä kyllä matkii aikalailla tuota Parhaat käyttäjät toppaa, mutta laitampa nyt parhaat.

En laita paremmuusjärjestykseen, sillä he ovat kaikki yhtä hyviä:

Budjettivaje: Hänen viesteissään on AINA asiaa, ja ne ovat todella hyvin muotoiltuja, luulen, että hän käyttää paljon aikaa jo yhden viestin sisällön miettimiseen.

Vince: Todella mukava käyttäjä, hän on oikein esimerkillinen, ja hänen kanssaan on ilo keskustella. Hän pitää myös elokuvista, kuten Budjettivajekin. Budjettivajeen ja Vincen kanssa on mukava keskustella elokuvista.

Janne95: Mahtava käyttäjä, joka kirjoittaa melko vähän, mutta asiaa! Hänen kanssaan on mukava keskustella esim. Lentokoneista, joista pidän kovasti.

Hän on myös hyvä kirjoittamaan viestejä.

Vierailija

cecci, nyt sinä kyllä valehtelet! Myönnä pois, vain:)

_wonderlust_: Hyvä, asiallinen, mukava eikä tee turhia topiceja.

Ankkafani315: Ystävällinen ja hauska

Hermanni313: Kiva tyyppi

Vierailija

taas tätä rasismia. -.- Onneksi sentään se kokous nettisivujen hyväksi-hömppä loppui. Sitä samaa ulinaa kun se oli koko ajan eikä mitään tapahtunut: lopettakaa nyt se uusien topiccien tekeminen niin on varmasti tylsää!!

Vierailija

1. Kaikki semmoiset kuin minät :D

2. Muut kuin minun laiseni

3. Ei kuulu tälle planeetalle O.o

Oletko tuolta väliltä?

Vierailija

Tässäpä ne käyttäjät, joiden kanssa tulen parhaiten juttuun:

Hermanni313

Hermannin kanssa syntyy mukavia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Etenkin elokuvista. On muutenkin yksinkertaisesti parhaita käyttäjiä sivustolla, mitä kirjoitusasun ja aktiivisuuden keskiarvoon tulee.

Vince

Sama juttu kuin Hermannilla. Kuten aiemmin lohkaisin, Vince täydentää Tupu, Hupu, Lupu-kolmikkomme minun sekä Hermanni313: n kanssa Parhaat elokuvat-topicissa. On myös sivuston vanhin käyttäjä ja siksi ainakin minulle kunnioitusta herättävä hahmo.

range osku

Parantanut roimasti alkuajoistaan, jolloin _wonderlust_ ja minäkin jouduimme huomauttelemaan hänelle topicien merkityksellisyydestä. Nykyään hän huomauttelee potentiaalisille spämmäreille.

Siinä range oskun kehityshistoriaa, mutta hän on mahtava käyttäjä, jonka kanssa on mukava organisoida Oulun miittiä.

Donald-91

Käyttäjäspektrin vanhimmasta päästä. Hänen kanssaan saa aina keskustella älykkäästi!

Rosa4Tehwin

Sama juttu kuin Donald-91: llä.

Shinon

Palasi muutaman viikon hiljaiselon jälkeen sivustolle ilahduttamaan minua ja muita käyttäjiä läsnäolollaan. Shinon on todellista ystäväainesta!

AkutykkääIineksestä

Keskiarvollisesti aktiivisin käyttäjä, vaikka se mantteli vietiinkin häneltä monen viikon hallintokauden jälkeen kuluneella viikolla. Hänet saa aina kiinni sivustolla ja siksi hänen kanssaan on mukava rupatella.

PS.

nappi4, tämä ei ole minkään sortin rasismia. Rasismi on rotuun tai johonkin muuhun ihmisen ominaisuuteen liittyvää syrjintää. En ole ainakaan henk.koht. nähnyt kenenkään syrjivän tällä sivustolla ketään.

Eikä Kokous nettisivujen hyväksi-topicissa mitään ulista, vaan esitetään rakentavia kehitysideoita sivustoa varten.

Vierailija

Noo...

Enpä osaa sanoa, tässä nyt muutama mukava käyttäjä, joka ensiksi tulee mieleen:

Akutykkääiineksestä, Rankku08, Budjettivaje, >omena<

Ei missään järjestyksessä siis :)

Vierailija

Jaahas, näkee sieltä "PARHAAT KÄYTTÄJÄ" lsitaltani, mutta sanon tässä nyt 4.

1 Argentinalainen muurahainen

2#Budjettivaje (Sanon häntä Budjettijaveksi.)

3#Mörkömööpeli

4#Wondy

~Shinon

Vierailija

Kivoin käyttäjä? Muistuttaa PARHAITA KÄYTTÄJIÄ. No joka tapauksessa kivoja ovat Shinon jota kehtaisin jopa väittää kaverikseni täällä AA.fi:ssa. Sitten tietysti Budjettivaje joka kertoo kivoja juttuja.

AgentAG

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Kiitoksia Minttu-Alisa, Mörkömööpeli ja ZZZZZZZZZZZZZZ! :) Onpas mukavaa, että edes joku täällä pitää minua kivana! :D

1.BM (Basistin mokoma)

2.Budjettivaje

3.Hermanni 313

HUOM: Nämä ovat mielestäni hauskimmat, eivät suinkaan parhaimmat! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat