Akkareiden maksu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Maksatteko kaikki ostamanne akkarit itse vai maksaako vanhempanne vai kuka?

Voi olla turha aihe mutta mua kiinnostaa....

Itse maksan joskus itse...mutta joskus jos on hyväpäivä niin isä maksaa :)

Kommentit (15)

Vierailija

No meillä yleensä isä ostaa kaikki taskarit, maksaa lehtitilaukset ja ostaa minulle kaiken mitä ikinä pyydänkään kaupassa kun menemme sen paikan ohitse jossa on aina uusimmat taskarit ja muut akkarijutut. Joskus (hyvin harvoin) äiti ostaa taskareita minulle. Minä en ole varmaan kuin pari taskaria ostanut ja yhden kovakantisen omilla rahoillani.

Vierailija

Lainaus:
Re: Akkareiden maksu?

cecci - 23.12.09 03:30 (ID 424137) Lehtitilaukset maksavat vanhemmat, mutta muut maksan itse.

Sama homma mulla. Mulle tilataan myös AA-extra, sen maksaa iskä.

Vierailija

Aku Ankan maksaa vanhemmat, taskarit ostan joskus itse. Joskus vanhemmat ostaa automaattisesti kaupasta.. :D Kaikki mitkä tilaan AA kaupasta, maksan yleensä itse. Juhlapäivinä ( esim. joulu ) saan AA tuotteita, silloin on hieno päivä :D

Hyvää Joulua Ja Iloista Uutta Vuotta kaikille!!!

Vierailija

Minun vanhenmpani tilaavat minulle Aku Ankkaa. Yleenä mulle ostetaan Roope Sedät ja kaikki muut taskari jutut. Joskus ostan itse kun vanhemmat eivät osta.

Vierailija

No tilatut akkarit äiti maksaa, mutta taskarit me joudutaan ostaa itte. Mun veljetki tykkää lukee akkareita nii me lyödään usein rahat yhteen ja ostetaan yhteisiks ne taskarit:D

Vierailija

Maksan itse AA-lehtitilauksen, akkarit divarista, kaikki taskarit ja muut akkarit. Mutta joskus onnistun ruinaamaan vanhemmilta taskarin tai pari:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat