Mokat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on niitä AKU ANKAN NETTISIVUILLA sattuneita mokia varten. Siksi tämä onkin "nettisivut" foorumissa. Eli jos on tullut joku tosi paha kirjoitus virhe tms.

En nyt tiedä onko tämä moka, mutta olen tehnyt paljon turhia topiceja ja saanut haukkuja niistä...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Onhan niitä joskus tullut vahingossa tuplapostattua, mutta aina on anteeksi pyydetty (ja toivottavasti myös saatu) :)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Minun yleisimpiä mokiani ovat sellaiset, joissa avaan suuni aivan väärässä paikassa väärään aikaan.

Käy joskus ihan arkielämässäkin, että möläytän aivan suoraan, mitä ajattelen.

Vierailija

Minä taas tietämättömyyksissäni menin kysymään miten tehdään hymiöita.No topahan pantiin heti lukkoon.

Vierailija

Olen ainakin triplapostannut off-topicciin. Siitä sainkin Donald-91: ltä opetukset... Sen jälkeen olen varonut triplaamista.

Vierailija

Ensimmäinen viesti, jonka lähetin meni ihan vikaan. Painoin kymmenen kertaa putkeen ja hups, siinä oli kymmenen samaa viestiä. Siitä sitten anteeksi pyytelemään...

Vierailija

No on minulla joka kerta moka pilkkujen kanssa ja pisteitten. ;D

Jahs, teveestä tulee bändi nimeltä Razorlight...

No olenhan minä tehnyt topicceja jotka ovat huonoja mielestäni, mutta yhtäkään haukkua ei ole tullut vielä.

~Shinon

Vierailija

Minullakin tulee vahingossa tuplapostauksia. No en minä tahallaan mutta tässä koneessa taitaa olla jokin vika koska tässä lähettäminen kestää paljon aikaa. Siksi teen monta kertaa siitä nappulasta että se nopeutuisi. Pitäisi varmaan ostaa jopa uusi tietokone koska tämä on niin hidas. ANTEEKSI kun olen lähettänyt tuplapostauksia mutta tämä kone on niin hirveän hidas melkein kuin etana paitsi etanakin taitaa mennä nopeanpaa kuin tämä kone lataa.

Vierailija

Minunkin tietokoneeni on hidas. Menee melkein hermot tämän kanssa. Pahin mokani on ehkä nelinpostaus.

Anteeksi, jos taas tulee tuplapost, mutta se ei sitten ole minun vaan tietokoneeni vika 8-)

Edit: Ah, tietokoneeni suostui kerrankin olemaan kanssani yhtä mieltä!

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mokat

Mefisto - 10.11.09 05:37 (ID 381754)

Minä taas tietämättömyyksissäni menin kysymään miten tehdään hymiöita.No topahan pantiin heti lukkoon.

Minä tein vahingossa aivan samalla tavalla, kun olin juuri rekisteröitynyt AA.Fin sivuille.

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

No,eipä nyt niin kauheasti ole ollut mokia,muuta kuin joskus vahingossa tuplapostaus (Ei yleensä tapahdu),ja joskus on tullut vahingossa samanlaisia topiceja,mitä on jo ollut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat