Koe-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hausta löyty Huonnoimat koe-numerot, mutta ei Koe-topicia.

Eli siis täällä keskustellaan kokeista, miten ne meni ja milloin on kokeet jne..

Meillä oli tänään hissan koe ja saan luultavasti 9 numeron, ehkä 10 ;)

Sivut

Kommentit (32)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Perjantaina on ruotsin sanakoe, toivottavasti menee hyvin.

Koeviikko alkaa tasan kahden viikon kuluttua ja silloin on maantiedon, historian, psykologian, ruotsin, saksan ja fysiikan kokeet kaikki peräkkäisinä päivinä.

Vierailija

Yllätys,yllätys.Tännän meillä oli ylpän koe enkä tiedä paljonko saan mutta ihan kaikki ei nähtävästi ollut oikein,ja eilen oli ussankoe ja kaikki meni oikein.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lukioissa (ainakin Helsingissä) on koeviikot jolloin yhden viikon tai 1,5 viikon aikana pidetään kaikki kokeet ja jos lukujärjestys on ihan täynnä, niin silloin kokeitakin on paljon. Nyt kokeita on kuusi, kun maksimi olisi seitsemän koetta.

Ja lukiossa, kun koealueet eivät ole enään mitään 30-50 sivua niin kuin peruskoulussa, vaan koealue on koko se 150-sivun kirja!

Minullakin koeviikon ohjelma on seuraava: torstaina maantieto, perjantaina historia, maanantaina psykologia, tiistaina ruotsi, keskiviikkona saksa ja torstaina fysiikka.

Pitää alkaa jo henkisesti valmistautumaan tuohon urakkaan.

Vierailija

KOKO 150 SIVUNEN KIRJA? Älä selitä Sohvaperuna! :o

Mut en mä mee lukioon sitten 9. luokan jälkeen. Tällä kertaa kun oli hissan koe, niin koe alue oli se 30 sivua. Ei paha..

Vierailija

Englannin kokeet on aina helppoja. Viime vuonna mun niin sanotusti "huonoin" koe-numero tossa enkussa oli 8! Muuten tuli vain 9-10 arvosanaksi.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koe-topic

AkutykkääIineksestä - 10.11.09 04:51 (ID 381688) KOKO 150 SIVUNEN KIRJA? Älä selitä Sohvaperuna! :o Mut en mä mee lukioon sitten 9. luokan jälkeen. Tällä kertaa kun oli hissan koe, niin koe alue oli se 30 sivua. Ei paha..

Älä sitten usko AtI! Otan esimerkiksi vaikka 1.jakson biologian koealueen: se oli tasan 137 sivua!

Eli nyt jos joku väittää, että Ylä-asteella tai peruskoulussa yleensä on vaikeaa ja koealueet ovat pitkiä, niin odottakaahan vaan kun pääsette lukioon (jos sinne haette).

Vierailija

Englannin kokeet ne lällyjä kuin lätyt ovat.No,mussankoe on helppo kuin nakki koska osaan tunnistaa nuotit.Liian paljon kokeita ja Torstaina taas on matzkunkoe.Helppo nakki sekin.Täytyy vaan osata nämä laskut:4:5+8:-9.Kyllä uskoisi siitä saavan täydet sataset ja perjantaina on myös äikänkoe.Teknisenkoe se paha vasta on ja se on ensi tiistaina.Klunk!(Onpas minulla paljon kokeita jouluna.)Noh,ei se haittaa koska osaan kaikki kokeet lällysti.Hehheh!

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koe-topic

AkutykkääIineksestä -Tällä kertaa kun oli hissan koe, niin koe alue oli se 30 sivua. Ei paha..

Minun normaali hissan koealueeni on noin 120-150 sivua.

Plus sitten saamme sellaisen tärppilistan, joka helpoittaa kokeisiin valmistautumista.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

No, meillä oli matikan koe tänään ja saan luultavasti kympin...

Mutta kun meillä oli se niin kuuluisa koeputki täällä alakoulun kuudennella pari viikkoa sitten, niin silloin meillä saattoi olla kokeita tyyliin: maanantaina enkun sanakoe, tiistaina saksan sanakoe, keskiviikko oli lepopäivä, torstaina hissan koe, perjantaina oli taas lepopäivä, joten ei se alakoulussa koettele niin kuin yläkoulussa ja lukiossa.

Vierailija

Saatiin tossa matikan koe.N.5p puuttu ja numero oli 8+.Ihmettelin vähän että laskipa paljon muuta kokeessa oli kyllä aika vähän tehtäviä.

Vierailija

Olen viidennellä luokalla ja tänä vuonna on ollut ranskan koe, 9-, historina koe, 9-, englannin koe, 10-. äidinkielen koe, 10-, englannin sankokeista yleensä 9 1/2-10, maantiedon kokeesta 10-. Taisi olla vielä muitakin, mutta en muista. Huomenna on biologian ja uskonnon kokeet ja ensi viikon keskiviikkona on fysiikan ja kemian kokeet... Ihan kiva. Ja ennen kuin unohdan, niin kemian pistarista 9+, 9+/10pts.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koe-topic

Mefisto - 10.11.09 05:43 (ID 381761) Saatiin tossa matikan koe.N.5p puuttu ja numero oli 8+.Ihmettelin vähän että laskipa paljon muuta kokeessa oli kyllä aika vähän tehtäviä.

Siinä saattaa olla myös se syy, että luokan keskiarvo on todella hyvä, jolloin pisteytys on tarkempaa.

Itselleni sattui sama tilanne viime talvena äidinkielen kokeessa. Sain 28 pistettä 30: stä, arvosana 8.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat